۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۶۷ مورد متخلف در حوزه فضای مجازی دستگیر شدند
کد خبر: ۱۲۸۶۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین:

۶۷ مورد متخلف در حوزه فضای مجازی دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین از ۶۷ مورد دستگیری متخلفان در حوزه فضای مجازی هم خبر داد و گفت: ۶۰ مورد از این متخلفان به تشکیل پرونده منجر شده است.

۶۷ مورد متخلف در حوزه فضای مجازی دستگیر شدند
 به گزارش خبرنگار اجتماعی   صبح قزوین ، سردار مهدی محمودی، فرمانده نیروی انتظامی پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در دیدار با آیت الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین گزارشی از عملکرد 9 ماهه نیروی انتظامی را ارائه کرد و با بیان این‌که آزاد راه قزوین دومین محور آزاد راه اصلی کشور است و 18 استان را به هم متصل می‌کند، بیان کرد: استاندارد پایین آسفالت آزاد راه قزوین به کرج یکی از اصلی‌ترین عوامل بروز تصادفات است و برای تغییر روکش آن، نیازمند 200 میلیارد تومان اعتبار هستیم.
وی با بیان این‌که برای کاهش تصادفات موقتاً خراش‌هایی بر روی آسفالت ایجاد کرده‌ایم، ادامه داد: نصب دوربین کنترل سرعت توسط راه‌وشهرسازی در حال پیگیری است و با نصب پایه‌ها، تا پایان زمستان دوربین‌ها نصب خواهند شد.
سردار محمودی در ادامه از کاهش 17 درصدی تصادفات، کاهش 14 درصدی فوتی‌ها، کاهش 1 درصدی مجروحین، کاهش 18 درصدی سرقت، افزایش 39 درصدی کشف مواد مخدر، افزایش 46 درصدی کشفیات فیلم و سی دی غیر مجاز خبر داد.
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین از 67 مورد دستگیری متخلفان در حوزه فضای مجازی هم خبر داد و گفت: 60 مورد به تشکیل پرونده منجر شده و در مرحله پیگیری قرار داریم و این حوزه از سوی پلیس فتا با جدیت رصد می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان