۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین برخورد قاطع با پدیده "قانونخواری"
کد خبر: ۱۲۸۶۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد

برخورد قاطع با پدیده "قانونخواری"

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین گفت: امروز متخلفان با «قانون‌خواری» قصد عادی‌سازی تخلفات را دارند و چنین رویکردی مجریان قانون را با مشکل همراه می‌کند و باید با این پدیده با جدیت برخورد شود.

برخورد قاطع با پدیده "قانونخواری"
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین امروز(سه شنبه) در دیدار سردار مهدی محمودی، فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین با تقدیر از خدمات فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان قزوین، اظهار کرد: کارهای بسیار ارزشمندی از سوی نیروی انتظامی استان قزوین صورت گرفته و موفقیت‌های بسیار خوبی در این حوزه به دست آمده است.
وی تأکید کرد: کارهایی که نیروی انتظامی انجام می‌دهد، قطعه‌ای از یک پازل است و فعالیت‌های دستگاه‌های مرتبط هم باید تکمیل کننده این پازل باشد تا کارها به نتیجه مطلوب و مؤثر برسد.
امام‌جمعه قزوین به قانون‌گریزی برخی متخلفان اشاره و خاطرنشان کرد: امروز متخلفان با «قانون‌خواری» قصد عادی‌سازی تخلفات را دارند و چنین رویکردی مجریان قانون را با مشکل همراه می‌کند و باید با این پدیده با جدیت برخورد شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تأکید بر این‌که مسئولان برای حفظ امنیت، رفع مشکلات مردم و اجرای قانون باید با غیرت وارد میدان شوند، افزود: اگر دستگاهی با غیرت و جدیت در میدان حاضر شود، سایر دستگاه‌ها نیز حضور جدی‌تری پیدا خواهند کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان