۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین بدهی سازمان مسکن به شهرداری، توسعه مهرگان را باکندی مواجه کرده است
کد خبر: ۱۲۸۱۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

شهردار محمدیه:

بدهی سازمان مسکن به شهرداری، توسعه مهرگان را باکندی مواجه کرده است

شهردار محمدیه گفت: از ۲۵ میلیارد تومانی که از سوی سازمان مسکن باید در اختیار شهرداری قرار ‌می‌گرفت تنها ۷ میلیارد پرداخت شده و همین امر کار توسعه مهرگان را با کندی مواجه نموده است.

بدهی سازمان مسکن به شهرداری، توسعه مهرگان را باکندی مواجه کرده است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، عصر روز گذشته(شنبه) نشست مشترکی بین عسگری، سرپرست فرمانداری شهرستان البرز و سرهنگ رسولی، فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان و شهرداری و اعضای شورای شهر محمدیه در سالن جلسات شورای شهر محمدیه با هدف بررسی مسائل و تعامل بیشتر برگزار شد.
در ابتدای این نشست عسگری، فرماندار شهرستان البرز خدمت به مردم را در راستای حل مشکلات آنان و فراهم نمودن زمینه رشد آبادانی و توسعه را بسیار مهم دانست و آن را از برکات انقلاب خواند.
وی در ادامه گفت: همدلی و هماهنگی ادارات در بین شورای شهر و شهرداری محمدیه بسیار مشهود و قابل توجه است.
وی افزود: با عنایت به زیر ساخت‌ها و رعایت اصول شهرسازی در شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان و وجود دسترسی‌های خوب و نزدیکی به شاهراه‌ها خدمات رسانی به این منطقه بسیار مناسب و خوب صورت می‌گیرد.
عسگری اذعان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری محمدیه همواره از شوراها و شهرداری‌های پیشگام در عرصه توسعه عمران و آبادانی بوده‌اند و انصافاً در این منطقه خدمات و کارهای ماندگار و خوبی انجام پذیرفته که البته مشکلاتی نیز وجود دارد که بخشی از آن با پیگیری قابل حل است.
وی ادامه داد: هدف ما باید حفظ ما مشارکت مردم باشد تجربه نشان داده است که هر کجا این مشارکت افزایش یافته کارها بهتر و سریعتر پیش رفته است.
سرپرست فرمانداری شهرستان البرز درباره مشکلات ناحیه شهری مهرگان گفت: در مهرگان روند ساخت و ساز و توسعه بسیار سریع بوده است و همین سرعت باعث شده برخی زیرساخت‌ها هنوز در این منطقه ایجاد نشده است و نیاز بسیار زیادی در خصوص ساخت و تکمیل پروژه دیده می‌شود.
وی ابراز کرد: توسعه شهری هر شهری ارتباط مستقیم به میزان امنیت دارد و هرچه ضریب امنیت بالاتر باشد به همان میزان استقبال عمومی برای سکونت، رونق، ساخت و ساز و حضور سرمایه گذار بیشتر خواهد بود که در همین راستا خواستار توسعه کلانتری‌ها درمهرگان و محمدیه هستیم.
وی گفت: ساخت 2 بیمارستان درالوند و دیگری در محمدیه تصویب شده است و ما در این باره می‌توانیم از اعتبارات دولتی یا بخش خصوصی استفاده کنیم.
18 هزار پلاک در منطقه 7 با مشکل آب روبرو هستند
درادامه جلسه حسین بهزاد پور، شهردار محمدیه با اشاره به مقوله انتخابات گفت: ما باید هر چه بیشتر بستر را برای حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه آماده کنیم.
وی در ادامه افزود: در ناحیه شهری مهرگان پروژه‌های زیربنایی نیمه کاره رها شده است و عدم پیگیری این مسائل از سوی سازمان مسکن برای منطقه و شهرداری محمدیه زمینه ظهور برخی مشکلات را ایجاد نموده است.
شهرداری محمدیه ادامه داد: محمدیه از لحاظ جمعیت اولین شهر استان محسوب می‌شود و مسائل و مشکلات محمدیه و مهرگان باید با نگاه ویژه‌ای دنبال شود و توجه ویژه‌ای را می‌طلبد.
وی ابراز کرد: از 25 میلیارد تومانی که از سوی سازمان مسکن باید در اختیار شهرداری قرار ‌می‌گرفت تنها 7 میلیارد پرداخت شده و همین امر کار توسعه مهرگان را با کندی مواجه نموده است.
بهزادپور در ادامه به معطل ماندن پروژه توسعه شهری محمدیه در منطقه 7 شهری اشاره کرد و گفت: متأسفانه 18 هزار پلاک در این منطقه معطل مشکل آب و توسعه شبکه از سوی این اداره مانده در صورتی که شهرداری تمامی تعهدات خود را در این منطقه از جمله آماده سازی را به پایان برده است.
انتهای پیام/2002

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان