۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین اینستاگرام کمالوند هک شد/ شکایت از فرصت‌طلبان به پلیس فتا
کد خبر: ۱۲۸۰۳۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

اینستاگرام کمالوند هک شد/ شکایت از فرصت‌طلبان به پلیس فتا

اینستاگرام سرمربی گسترش فولاد توسط افراد سودجو هک شد.

اینستاگرام کمالوند هک شد/ شکایت از فرصت‌طلبان به پلیس فتا

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، اینستاگرام فراز کمالوند، سرمربی گسترش فولاد مورد حمله هکرها قرار گرفته و برخی افراد سودجو و فرصت طلب با ساختن یک صفحه جدید در این اپلیکیشن اجتماعی سعی کرده‌اند تا به نوعی از وی سؤاستفاده کنند.

البته کمالوند پس از هک شدن اینستاگرامش از اینکه از عکس‌های شخصی وی سواستفاده شود، نگرانی خاصی ندارد و فقط بابت این موضوع نگران است که از طرف وی از طریق این فضاهای مجازی، با مردم آذربایجان ارتباط گرفته شده و از طرف سرمربی گسترش با آنها گفت و گو شود.

شکرریز، وکیل کمالوند با اعلام این خبر به صبح قزوین افزود: متاسفانه اینستاگرام فراز کمالوند را هک کرده و برای او پیج شخصی درست کرده‌اند و به وسیله این کار شروع کرده‌اند با مردم صحبت کردن.

وی گفت: از اینجا از کسانی که این کار زشت را کرده‌اند و به حریم شخصی کمالوند تجاوز کرده‌اند هشدار می‌دهم فردا صبح از طریق پلیس فتا و مراجع قضایی پیگیر اعمال زشت آن‌ها خواهم بود. هک کردن صفحه دیگران و سوءاستفاده از نام آن‌ها طبق قوانین رایانه ای جرم محسوب می‌شود و از طرف قانونگذار برای این افراد حبس در نظر گرفته شده است.

وکیل کمالوند تاکید کرد: به کسانی که می‌خواهند از علاقه مردم آذربایجان به کمالوند سوء استفاده کنند هشدار می‌دهم که این رابطه و علاقه به وسیله این اعمال مجرمانه خدشه دار نمی‌شود.

 

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/FFYCD8

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان