۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز ﺷﺸﻢ ﺑﻬﻤﻦ ماه در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۲۷۹۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور:

بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز ﺷﺸﻢ ﺑﻬﻤﻦ ماه در قزوین برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور از برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در تاریخ ﺷﺸﻢ ﺑﻬﻤﻦ ماه در قزوین خبر داد.

بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز ﺷﺸﻢ ﺑﻬﻤﻦ ماه در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، ﭘﻨﺠﻤﻴﻦ نشست تخصصی ﻛﻤﻴﺘﻪ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ اﺟﻼﺱ سراسری ﻧﻤﺎﺯ با حضور مسئولین و نمایندگان دستگاه‌های مختلف استان در سالن جلسات اداره‌کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

منصور سرگزی، معاون فرهنگی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور در این نشست اظهار کرد: بیست و چهارمین اﺟﻼﺱ سراسری نماز ﺷﺸﻢ ﺑﻬﻤﻦ ماه در قزوین برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور خاطرنشان کرد: این اجلاس فرصت مغتنمی برای توسعه و ترویج نماز، معرفی دستاوردهای حوزه نماز و تقدیر از فعالین حوزه نماز می‌باشد.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در حاشیه اجلاس بیان کرد: در حاشیه اجلاس نماز نمایشگاهی از دستاوردها و عملکرد دستگاه‌های استان و کشور در حوزه نماز برپا خواهد شد تا با فراهم شدن زمینه مناسب، دستگاه‌های مختلف از تجارب یکدیگر بهره‌مند شوند.

سرگزی بیان کرد: باید ﺳﻌﻲ ﻛﻨﻴﻢ ﺗﺎ ﺯﻣﻴﻨﻪ اﻃﻼﻉ ﺭﺳﺎﻧﻲ ﺑﻪ اقصی ﻧﻘﺎﻁ اﺳﺘﺎﻥ ﻓﺮاﻫﻢ شود تا افرادی که اﻣﻜﺎن حضور ﺩﺭ اﺟﻼﺱ ﺭا ندارند بتوانند از اخبار و اطلاعات اجلاس با خبر شوند.

معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور اضافه کرد: اﻃﻼﻉ ﺭﺳﺎﻧﻲ ﺩﺭ ﺣﻮﺯﻩ ﻧﻤﺎﺯ به همه افراد و اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ اﺯ ﻧﻆﺮاﺕ و دیدگاه‌های ﻫﻤﮕﺎﻥ ﺩﺭ ﺑﺮﮔﺰاﺭﻱ اﺟﻼﺱ، اﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﻫﺪﻑ ﮔﺬاﺭﻱ ﺩﺭ ﺑﺮﮔﺰاﺭﻱ مطلوب اﺟﻼﺱ ﺳﺮاﺳﺮﻱ ﻧﻤﺎﺯ می‌باشد.
 
در ادامه سالار قاسمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: تاکنون 24 نشست تخصصی ویژه اولیاء دانش‌آموزان با محوریت موضوع نماز در حوزه آموزش و پرورش استان برگزار شده است.

وی افزود: ﭘﻴﺶ اﺟﻼﺱ ﻧﻤﺎﺯ ﺩﺭ ﻣﻨﺎﻃﻖ مختلف ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺑﺮﮔﺰاﺭﻱ اﺳﺖ و در این خصوص جلسات مختلفی با موضوع نماز در مناطق مختلف استان ویژه دانش‌آموزان و والدین برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: براي برگزاری ﭘﻴﺶ اﺟﻼﺱ اﺳﺘﺎﻧﻲ نیز ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ‎ﺭﻳﺰﻱ هستیم همچنین در نشست‌های ویژه والدین، بالغ بر 6 هزار نفر از اولیاء در نشست‌های تخصصی با موضوع نماز ﺷﺮﻛﺖ ﻧﻤﻮﺩﻩ‌اﻧﺪ.

قاسمی با اشاره به برگزاری 5 ﻫﻤﺎﻳﺶ با محوریت نماز ﺑﺮاﻱ ﺩاﻧﺶ‌ﺁﻣﻮﺯاﻥ گفت: برای شعار سال تحصیلی جاری، شش کلید واژه مطرح شد که نماز یکی از کلید واژه‌های این شعار می‌باشد چراکه آموزش و پرورش استان در همه مراحل آموزشی سعی دارد تا دانش‌آموزان از لحاظ مسائل معنوی و توجه به نماز، قرآن و عترت ارتقاء یابند.

انتهای پیام/7003 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان