۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اصلاح طلب ها مرتد سیاسی هستند/ اینها به شورای نگهبان فحش ناموس دادند ،حق ندارند کاندیدا شوند/ چه گلی بر سر این مملکت زده اند ؟
کد خبر: ۱۲۷۵۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام شجونی در یادواره شهدای چاله بیان داشت

اصلاح طلب ها مرتد سیاسی هستند/ اینها به شورای نگهبان فحش ناموس دادند ،حق ندارند کاندیدا شوند/ چه گلی بر سر این مملکت زده اند ؟

جعفرشجونی درمراسم یادواره شهدای منطقه چاله که درمسجد امام خمینی غیاث آباد قروین برگزارشده بود گفت: برخی از جماران نشین ها می گویند ما امام را قبول داریم اما جانشینش را نه! شماها غلط می کنید خداوند نعمتی به ما داده است که باید شکر گزار آن باشیم

اصلاح طلب ها مرتد سیاسی هستند/ اینها به شورای نگهبان فحش ناموس دادند ،حق ندارند کاندیدا شوند/ چه گلی بر سر این مملکت زده اند ؟
به گزارش صبح قزوین ؛ این مراسم که با حضورآیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ،حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی و داود محمدی نمایندگان آبیک البرز قزوین در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از امامان جمعه شهرهای آبیک ، محمدیه و الموت با مداحی مجتبی رمضانی و سخنرانی حجت الاسلام شجونی برگزار شد،
حجت الاسلام شجونی صمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: هر وقت مشکلی برای جامعه پیش آمده است ، روحانیت خدمتگزار پیش قدم بوده است،نهصت آزادی و جبهه ملی می گفتند اسلام بدون روحانی، امام در جواب فرمودند:مثل این است که بگوییم اسلام بدون مدرس، قران بدون مفسر، اولین کسی که وارد بهشت می شود شهید است،پیامبر فرمودند:"سه نفر در روز قیامت می توانند شفاعت کنند، انبیا،علما،شهدا،شهدا ارمان داشتند،رفتند شهید شدند که ظلم نباشد.
شجونی گفت : در ادارات ما انقلاب هنوز نرفته است شهدا شهید شدند که بیت المال مسلمین را کش نروند، مدیران بانک ها چندین میلیارد به یک گردن کلفت می دهند و می خورد بعدش هم یکی را می اورند نمایشی محاکمه می کنند.
وی افزود؛ به یک پیرزن درارومیه 3 میلیون تومان میدهند هر روز می روند می گویند بیاورید پول را بدهید،مثلا حافظ منافع بیت المال شده اند! ولی سه هزار میلیارد تومان را میدهند یکی می خورد ودراسپانیا،امریکا سیر می کند، بعدش هم یکی را محاکمه نمایشی می کنند، در صورتی که این پول ها در امریکا هزینه شده است.
برخی ها بدتر ازصدام هستند، من درمیان اینها منبر رفتم گفتم مرگ بر اسراییل و مرگ بر شماها، شما ها این پول را به گردن کلفت ها دادید ، اشک رهبر را در آوردند،پول پدرمن و شما ها را دادند به این گردن کلفت ها خوردند، دیگر مرا دعوت نخواهند کرد
عضو جامعه روحانیت مبارز تهران همچنین بیان داشت : با جنتل من بازی و تی تیش مامانی کار درست نمی شود، پیامبر، بر روی منبر سه پله ای خطبه می گفت بعدش معاویه آمد 5 تایش کرد و بعد هم هفت تایی و دوازده تایش کردند فکر کردند هر چه پله ها بیشتر باشد به خدا نز دیکتر می شوند اما ائمه را قربانی کردند و دین را زیر پا له کردند، اسلام را هدف قرار دادند،اینها ارمان شهدا را فراموش کرده اند.
وی با اشاره به نهج البلاغه حضرت امیر ؛ چهار چیزرا آفت حکومت دانست ،ظلم به مردم،خیانت به بیت المال،رشوه،فامیل بازی، که انشاالله هیچ کدام از این ها در مملکت ما نیست،من سالها با نهضت ملی و سایرین در زندان بوده ام این ها یک شهید نداده اند، اصلاح طلب ها یک شهید نداده اند، بلکه به اسراییل و لندن رفتند و غیر آخوندش هم به عربستان رفته است وبعدش هم اکبر پونز پیدا می شود می گوید امام زمان عجج دروغ است، اصلاح طلب ها حق ندارند کاندیدا شوند،چه گلی بر سر این مملکت زده اند ؟35 سال است می گویند: می خواهیم اصلاح کنیم اما نمی گویند چه چیز را اصلاح کنند !
مثل این است که من به روستای شما بیایم بگویم طرح دارم اما هرچه بگویند طرحتان کجاست ارایه ندهم 35 سال است هیچی نگویم فقط بگویم طرح دارم! شما چه چیز را می خواهید اصلاح کنید؟ رهبری را ،امام را،شهدا را ،شما در مجلس ششم از نظام خارج شدید،اصلاح طلب ها مرتد سیاسی هستند، اینها به شورای نگهبان فحش ناموس دادند،انرژی هسته ای را با طرح 3 فوریتی به مجلس بردند بعد هم خارج از کشور واق واق می کنند.
من در اویل انقلاب به قزوین سفر کردم و فرماندار نطامی قزوین سرتیپ معتمدی با شلیک و انفجار باعث شد که بیش از 36 زن سقط جنین کنند، قزوین یک پارچه دود بود که همه فریاد می زدند سحر میشه سحر میشه سیاهی ها بدر میشه مسلمانان بپا خیزید که خون حق هدر میشه" من این شعار را به کرج بردم قیامتی به پا شد و کنترل از دست رژیم خارج شد،بله پیام حق اینگونه است ،پیام شهید اثر دارد و خونش انقلاب بپا می کند.
شجونی افزود :بنده 60 سال پیش با نواب صفوی زندان بودم،شکنجه های آپولو می دانید یعنی چه؟ شوک الکتریکی ،چمپاتمه، و شکنجه های دیگر می دانید یعنی چه؟ حالا یک گردن کلفت بیاید و بگوید ابگوشتی که بار گداشتید من هم شریک! اینها تا توانستند به امام و رهبری خیانت کردند حالا که یک دولت اعتدال پیدا شده است می گویند می خواهیم کاندیدا شویم ، همین هایی که مرگ بر اصل ولایت فقیه می گفتند! چه چیزی را می خواهید اصلاح کنید؟ چرا با شعور مردم بازی می کنید؟ شما در فتنه 88 همه کار کردید .
وی در ادامه اظهار داشت : الان چند تا مدرس در مجلس داریم؟ مدرس یقه رضا شاه را گرفت و گفت هرکجا مرا دفن کنند امام زاده می شوم اما تو قبر نخواهی داشت حالا هرکس قبر رضا شاه را نشان داد 1000 تومان جایزه می دهم.
شجونی با گلایه از عملکرد وزارت ارشاد گفت : روبروی دانشگاه تهران کتاب علیه پیامبر و خدا و فاطمه زهرا وجود دارد و برخی از این کتاب ها هم در خارج نوشته ووارد می شود؛ این وزارت ارشاد چه کاره است؟ ان یکی به لندن رفته است و این یکی هم معلوم نیست،خیر و برکت این مسجد شما بیشتر از وزارت ارشاد است، خلخالی گفت من متاسف نیستم که چرا ساواکی ها را کشتم اما حسرت می خورم چرا کم کشتم، و قره باغی و دیگران از دستم گریختند، بنده به عنوان پیر کار کشته که 25 بار زندان رفته ام می گویم که فریب اینها را نخورید،هر که طلب کار است بیاید برخی از جماران نشین ها می گویند ما امام را قبول داریم اما جانشینش را نه! شما ها غلط می کنید خداوند نعمتی به ما داده است که باید شکر گزار آن باشیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان