۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین از فریادهای مردم در اعتراض به اعدام شیخ نمر تا اتفاق نظر مسئولین و کارشناسان در برخورد با عربستان
کد خبر: ۱۲۷۲۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ ساعت: ۸:۲۸ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

از فریادهای مردم در اعتراض به اعدام شیخ نمر تا اتفاق نظر مسئولین و کارشناسان در برخورد با عربستان

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

از فریادهای مردم در اعتراض به اعدام شیخ نمر تا  اتفاق نظر مسئولین و کارشناسان در برخورد با عربستان
گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید.



آمریکایی‌ها و آل سعود هم دست سران فتنه در ایران هستند/ وزارت خارجه به بمباران سفارت ایران در یمن پاسخ قاطعانه دهد/ هر که بگوید برخورد با آمریکا عملکرد حزبی است غلط کرده است
امام جمعه قزوین گفت: سعودی‌ها، آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و اسرائیلی‌ها دستشان با سران فتنه چه آنهایی که در بند هستند و چه آنهایی که آزادانه در ایران زندگی می‌کنند دستشان در یک کاسه بوده و شیطان پشتیبان آنهاست.



راهپیمایی مردم قزوین در اعتراض به اعدام شیخ نمر

مردم شهر قزوین امروز پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی گسترده‌ای را در اعتراض به اعدام آیت‌الله نمرباقرالنمر، رهبر شیعیان عربستان برگزار کردند.


جشنواره عمار توانست هنرمندانی با گیشه‌های میلیاردی در سینما پرورش دهد/ تولید مستند" آقای نخست وزیر"

کارگردان در مصاحبه با صبح قزوین از تولید مستند" آقای نخست وزیر" خبر داد و گفت: جشنواره عمار توانست با تمرکز زدایی از پایتخت و جذب استعدادهای جوان، هنرمندانی با گیشه‌های میلیاردی در سینما پرورش دهد.



خانه‌های تاریخی استان زیر سم اسبان رام نشده توسعه شهری
امروز بسیاری از میراث گذشتگانمان در زیر سم‌های اسب رام نشده توسعه شهری و گذر زمان که به سرعت می‌تازد در حال ویرانی است.



امروز فقط ایران اسلامی توانایی مقابله با داعش را دارد/ پایبندی به ولایت و آرمان‌های شهدا از ویژگی‌های مهم یک نماینده اصلح است

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران در قزوین با بیان اینکه پایبندی به ولایت و آرمان‌های شهدا از ویژگی‌های مهم یک نماینده اصلح است، گفت: امروز فقط ایران اسلامی توانایی مقابله با داعش را دارد.



آرمانگرایی می‌تواند دانشگاهها را از رکود علمی خارج کند/ دولت با برنامه‌ریزی کار علمی را از وابستگی به بودجه دولتی نجات دهد
عضو هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه آرمانگرایی می‌تواند دانشگاهها را از رکود علمی خارج کند گفت: اگر دولت در زمینه اقتصادی هم مشکل داشته باشد باید با برنامه ریزی کار علمی را از وابستگی به بودجه دولتی نجات دهد.



618 کلاس چند پایه در روستاهای قزوین تشکیل شده است/تحصیل بیش از هفت هزار دانش‌آموز در کلاس‌های چند پایه ابتدایی
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به تشکیل 618 کلاس چند پایه در روستاهای قزوین گفت: هفت هزار و 790 دانش‌آموز در کلاس‌های چند پایه ابتدایی در استان مشغول تحصیل هستند.



زمینه را برای ایجاد شائبه طرفداری از کاندیداهای انتخابات فراهم نکنیم
سرپرست فرمانداری شهرستان البرز گفت: به فرموده رهبری معظم باید سعی شود اهمیت و ارزش انتخابات محفوظ بماند تا مردم با امید و اعتماد به پای صندوق‌های رای بروند و زمینه را برای ایجاد شائبه طرفداری از کاندیداهای انتخابات فراهم نکنیم.



اقتصاد مقاومتی از دغدغه رهبری تا ایهام در بیان دولت

در 600 روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی، سه بار در دیدار با هیات دولت، اعضای مجلس خبرگان رهبری و در دیدار با نخبگان، نارضایتی خود را از نحوه اجرای اقتصاد مقاومتی ابراز داشته و خواستار ارائه یک برنامه جامع برای آن شده اند.



صلح امام حسن تضمینی برای حفظ تفکر شیعی بود

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین گفت: صلح امام حسن(ع) تضمینی برای حفظ تفکر شیعی بود و برای حفظ دین این اقدام صورت گرفت، امام فرمودند:" من ترسیدم ریشه دین خدا از روی زمین کنده شود."



تیرانداز قزوینی المپیک ریو را نشانه می‌گیرد
تیر انداز قزوینی بهمن ماه عازم مسابقات قهرمانی آسیا می‌شود.



ازدواج سفید؛ به نام عشق به کام هوس

بچه‌ها شما چیزی راجع به ازدواج سفید شنیدید؟ یکی از بچه‌ها پوزخندی زد و گفت: به نظرم جذابیت این موضوع برای هم سن و سالای ما که فانتزی‌هامونو با دیدن فیلم‌های هالیودی ساختیم خیلی زیاده، رسیدن به یه زندگی عاشقانه بدون دردسرهای خاص خودش...



ایران باید در اقدامی متقابل سفیر عربستان را اخراج کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ایران اسلامی باید در قبال عملکرد غیردیپلماتیک عربستان مبنی بر قطع رابطه با ایران در اقدامی متقابل سفیر این کشور را از کشورمان اخراج کند.



آل سعود باید تاوان اعدام آیت‌الله نِمر را بپردازد/ اعدام شیخ نِمر یک خودزنی برای عربستان

تحلیلگر مسائل بین الملل گفت: عملکرد امروز سران آل سعود نشان می‌دهد آنها در یک بحران عمیق و وسیعی در حال غوطه خوردن هستند و با این حرکات و جنایت‌ها خودزنی می‌کنند.



موضع انفعالی دستگاه دیپلماسی درمقابل عربستان آنها را گستاخ‌تر می‌کند

نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: دستگاه دیپلماسی کشورمان باید در برابر این حرکات مغرضانه عکس العمل قاطع و جدی نشان دهد و اگر ما در مقابل آنها موضع انفعالی داشته باشیم گستاختر خواهند شد.



علمای اسلام باید بخاطر اعدام شیخ نمر فریاد بکشند

حجت الاسلام والمسلمین سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک در جمع مردم شریف آباد سخنانی را در محکومیت آل سعود و شهادت شیخ نمر بیان کردند



آپارتمان نشینی موجب بیش فعالی کودکان می شود/ نقش بازی‌های رایانه‌ای و تماشای تلویزیون در بروز بیش‌فعالی

بازی‌های رایانه‌ای و تماشای بیش از اندازه تلویزیون، بروز تنبلی در کودکان را به همراه دارد و این تنبلی باعث ایجاد افسردگی در کودکان می‌شود.


خون شیخ نِمر بزودی طومار آل سعود را می‌پیچد/ وهابیت در برابر جریان مقاومت زمین‌گیر شده است

حجت الاسلام قابل در مصاحبه با صبح قزوین گفت: با شهادت شهید نمر ندای حق طلبی شیعیان عربستان خاموش نمی‌شود بلکه مردم برای مبارزه منسجم‌تر خواهند شد.

انتهای پیام/9003



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان