۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تظاهرات سراسری نمازگزاران پایتخت در محکومیت جنایات آل سعود و اعدام شیخ نمر
کد خبر: ۱۲۷۲۳۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تظاهرات سراسری نمازگزاران پایتخت در محکومیت جنایات آل سعود و اعدام شیخ نمر

تظاهرات سراسری در محکومیت و اعتراض به اعدام رهبر برجستۀ شیعیان عربستان آیت‌الله شیخ نمر به دست ناپاک رژیم منفور آل‌سعود، پس از اقامه نماز جمعه این هفته با حضور ملت بزرگ و غیور ایران اسلامی در تهران برگزار شد.

تظاهرات سراسری نمازگزاران پایتخت در محکومیت جنایات آل سعود و اعدام شیخ نمر

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری صبح قزوین ، نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نمازجمعه به تظاهرات سراسری در محکومیت و اعتراض به اعدام رهبر برجستۀ شیعیان عربستان آیت‌الله شیخ نمر به دستان ناپاک رژیم منفور آل سعود پرداختند.

به دنبال جنایت بزرگ آل سعود، در به شهادت رساندن عالم مؤمن و مظلوم، آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر  و در ادامۀ اعتراضات گستردۀ اقشار مردم و اصناف و گروه‌های مختلف مردمی در هفته گذشته، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با صدور اطلاعیه محکومیتی؛ ضمن محکومیت مجدد اعدام ددمنشانه شیخ شهید عربستان  برای برگزاری تظاهرات امروز از مردم دعوت کرده بود که امروز مردم نمازگزار در تهران این تظاهرات را برگزار کردند.

مردم پایتخت با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم تظاهرات سراسری جمعه، اعتراض و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از آل سعود و اعدام نا بحق شیخ نمر اعلام کرده و  «مرگ آل سعود» را فریاد زنند.

شایان ذکر است، تظاهرات سراسری مردمی امروز جمعه 18 دی‌ماه پس از اقامه نماز جمعه در بیش از 840  میعادگاه‌های نماز جمعه  در سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/OR1HJJ

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان