۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین غذاهای مانده باعث مبتلا شدن به این بیماری می شوند!
کد خبر: ۱۲۷۲۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رشد عجیب قارچ و میکروب؛

غذاهای مانده باعث مبتلا شدن به این بیماری می شوند!

مصرف غذاهايي مانده، بعد از گذشت زمان ممكن است با رشد قارچ و ميكروب همراه باشد كه اين مسئله ...

غذاهای مانده باعث مبتلا شدن به این بیماری می شوند!
به گزارش صبح قزوین به نقل از جام نیوز، دكتر شهرام آگاه، متخصص گوارش و كبد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران به نقش تغذيه در پیشگيري از سرطان هاي گوارشي اشاره كرد و گفت: نقش تغذيه در سرطان هاي گوارشي، از سرطان مري تا سرطان روده بزرگ با توجه به مصرف غذايي نامناسب اهميت قابل توجهي دارد.
  وي در ادامه افزود: به طور كلي، مصرف غذاهايي مانده، بعد از گذشت زمان ممكن است با رشد قارچ و ميكروب همراه باشد كه اين مسئله شانس ابتلا به سرطان را در فرد افزايش مي دهد.
نقش تغذيه در سرطان هاي گوارش، از سرطان مري تا سرطان روده بزرگ با توجه به مصرف غذايي نامناسب اهميت قابل توجهي دارد.
  وي در ادامه افزود: به طور كلي، مصرف غذاهاي مانده بعد از گذشت زمان ممكن است با رشد قارچ و ميكروب همراه باشد كه اين مسئله شانس ابتلا به سرطان را در فرد افزايش مي دهد.
وي، با اشاره به اينكه مصرف چربي هاي غيراشباح براي سرطان هاي گوارشي يك نوع ريسك به حساب مي آيد، تصريح كرد: مصرف چربي هاي غير اشباح همچون (گوشت قرمز) كه در خصوص بسياري از سرطان هاي گوارش يك نوع ريسك است بر خلاف آن، مصرف سبزي، ميوه تازه و لبنيات كم چرب نقش عامل محافظتي در اين زمينه دارند كه در واقع اين مواد داراي آنتي اكسيدان كه در كاهش اختلالات سلولي زمينه ساز سرطان است نقش اصلي را بازي مي كند.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان