۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین امروز فقط ایران اسلامی توانایی مقابله با داعش را دارد/ پایبندی به ولایت و آرمان‌های شهدا از ویژگی‌های مهم یک نماینده اصلح است
کد خبر: ۱۲۷۰۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران در قزوین:

امروز فقط ایران اسلامی توانایی مقابله با داعش را دارد/ پایبندی به ولایت و آرمان‌های شهدا از ویژگی‌های مهم یک نماینده اصلح است

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران در قزوین با بیان اینکه پایبندی به ولایت و آرمان‌های شهدا از ویژگی‌های مهم یک نماینده اصلح است، گفت: امروز فقط ایران اسلامی توانایی مقابله با داعش را دارد.

امروز فقط ایران اسلامی توانایی مقابله با داعش را دارد/ پایبندی به ولایت و آرمان‌های شهدا از ویژگی‌های مهم یک نماینده اصلح است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، سردار عبدالله عراقی، جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران عصر امروز(پنج شنبه) در مراسم چهلمین روز شهادت شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی در مسجد امام خمینی(ره) قزوین با اشاره به در پیش داشتن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی اظهار کرد: انتظار ما از ملت بزرگوار ایران این است که از میان افرادی که از طریق سیستم‌های نظارتی شورای نگهبان تائید می‌شوند بهترین گزینه را انتخاب کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه باید در عملکردمان با حمایت از خط ولایت، راه شهدا را ادامه دهیم، اذعان کرد: باید در انتخابات نمایندگانی انتخاب شوند که در مسیر شهدا و ولایت گام برمی‌دارند.

سردار عراقی ادامه داد: در شرایط حساس امروز باید با کمک یکدیگر با حفظ وحدت و انسجام و یکپارچگی از ارزش‌های اسلامی دفاع کرده و زمینه ساز حفظ اقتدار کشور شویم.

وی در ادامه با بیان اینکه خلق داعش فتنه جدیدی برای به جان هم انداختن مسلمانان بود، ابراز کرد: هدف استکبار جهانی بدبین کردن ملت‌های جهان نسبت به اسلام است؛ زیرا امروز گروه تروریستی و جنایتکار داعش و النصر با عناوین اسلامی به جنگ اسلام رفته‌اند.

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران اضافه کرد: گروه تروریستی داعش یک طرح صهیونیستی برای بدجلوه دادن اسلام بود، باید بصیرت خود را بالا ببریم تا دنیا بداند داعش دست پرورده و آموزش دیده استکبار، صهیونیسم و وهابیت بوده و اسلام آنها کاملا آمریکایی و دروغین است.
وی با اشاره به اینکه امروز شرایط جنگ با داعش در سوریه و عراق بسیار سخت و پیچیده است، گفت: همه مدافعان حرم به نوعی از مرز شهادت بازمی‌گردند و حضور رزمندگان موجب دلگرمی و اعتماد به نفس برای سربازان عراقی و سوری شده است.

امروز ما در حال جنگ اعتقادی با استکبار جهانی هستیم
سردار عراقی بیان کرد: دشمن تروریست در سوریه و عراق چریکی می‌جنگد و با خودروهای جدیدی که عربستان در اختیار داعش قرار داده در کمتر از دو ساعت قادر است نیروهایش را چند برابر کند.

وی با بیان اینکه امروز جنگ ما با استکبار جهانی اعتقادی است، گفت: امروز بسیجیان ما در سرزمینی ناشناخته و با دشمنی ناشناس وارد جنگ چریکی شده‌اند و در این میدان با اقتدار توانسته‌اند دشمنان را دچار حیرت کنند.

این مسئول تصریح کرد: حضور سردار سلیمانی به عنوان فرمانده‌ای شجاع و انقلابی در جایگاه خط مقدم فرماندهی جنگ امروز موجب شده تا فقط ایران بتواند در مبارزه با داعش موفق عمل کند و رزمندگان ما با اراده قوی خود توانستند مناطق مختلف را از چنگ تروریست‌ها خارج کنند.

وی تصریح کرد: روحیه ایمان و شجاعتی که امروز ما از نزدیک از رزمندگان در حرم حسینی و حضرت رقیه(س) و حضرت زینب(س) می‌بینیم هیچ تفاوتی با دوران دفاع مقدس ندارد و فرزندان این مرز و بوم با قوت تمام در حال مبارزه با دشمنان اسلام هستند.

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران اذعان کرد: امروز بسیجیان و دل باختگان زیادی در نوبت هستند تا برای دفاع از حرم اهل بیت عازم نبرد با داعش شوند و در کنار پیشکسوتان دوران جنگ، مسلمانان را از چنگال خونین تروریست‌ها نجات دهند.

وی گفت: هم اکنون خوشبختانه شیعیان دیگر کشورهای جهان برای مبارزه با داعش اعلام آمادگی کرده‌اند تا ریشه داعش خشک شود، ما امروز با حکم ولایت وظیفه داریم به کمک برادران مسلمان خود بشتابیم و اجازه ندهیم به حرم اهل بیت آسیبی برسد مگر همه ما قتل عام شویم.

سردار عراقی بیان کرد: شهدا با آگاهی در مسیر الهی گام برداشتند و موجب عزت و شرف و افتخار کشور شدند.

وی در پایان گفت: شرکت در مجلس شهدا در کنار تکلیف در واقع نوعی یادآوری است تا راه و ارزش‌های شهدا را فراموش نکنیم؛ زیرا با جداشدن از کاروان شهدا جدا از قافله عقب مانده و از راه اصیل اسلامی منحرف می‌شویم.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان