۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دیدار اهالی فوتبال و هنر در فرودگاه مهرآباد/ درسی که جادوگر به ستاره‌ها داد
کد خبر: ۱۲۷۰۰۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دیدار اهالی فوتبال و هنر در فرودگاه مهرآباد/ درسی که جادوگر به ستاره‌ها داد

اهالی فوتبال و هنر صبح امروز در فرودگاه مهرآباد با یکدیگر روبه‌رو شده و دقایقی را در کنار هم گذراندند.

دیدار اهالی فوتبال و هنر در فرودگاه مهرآباد/ درسی که جادوگر به ستاره‌ها داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، قرار است امروز یک دیدار خیریه در یکی از سالن‌های شهر مشهد تحت عنوان منتخب ستارگان ورزش و منتخب ستارگان هنر برگزار شود.

نکته قابل توجه اینجا است که همزمان با برگزاری چنین مسابقه‌ای، قرار است یک فروشگاه بزرگ در شهر مشهد افتتاح شود که نفراتی چون علی کریمی و بازیگرانی مثل پوریا پورسرخ، سحر قریشی، فریبا نادری، مهران غفوریان و جواد یحیوی برای افتتاح این فروشگاه به مشهد سفر کرده‌اند.

البته در تیم منتخب ستارگان ورزش نفراتی مثل علیرضا منصوریان و پژمان جمشیدی صبح امروز به مشهد سفر کردند و رویارویی این اهالی هنر و ورزش صحنه‌های جالبی را در فرودگاه مهرآباد رقم زد.

به گزارش خبرنگار صبح قزوین ، در حالی که مردم در فرودگاه مهرآباد برای سفر به نقاط مختلف کشور، خود را آماده می‌کردند، با دیدن چهره‌ای مثل علی کریمی از او درخواست عکس یادگاری داشتند.

کاپیتان سابق تیم فوتبال ایران تا آخرین لحظات قبل از سوار شدن به هواپیما، با مردم عکس یادگاری گرفت، در حالی که ستاره‌های هنر در گوشه‌ای دیگر مشغول خرید و یا گرفتن عکس در کنار هم بودند.

علی کریمی در حالی با مردم عکس یادگاری می‌گرفت و به تک‌تک آنها پاسخ مثبت می‌داد که جواد یحیوی یکی از مجریان تلویزیون با تعجب به کاپیتان سابق تیم ملی نگاه می‌کرد.

نفراتی مثل مهران غفوریان، پوریا پورسرخ، سحر قریشی و فریبا نادری بعد از علی کریمی مورد توجه مردم قرار گرفتند و به درخواست‌های آنها برای گرفتن عکس پاسخ مثبت دادند، اما جالب اینجا بود که چهره ورزشی‌ای مثل علیرضا منصوریان و علی کریمی بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفتند.

پژمان جمشیدی که امروز در قالب تیم منتخب ورزش به میدان خواهد رفت، در پاسخ به سؤال یکی از مسئولان فرودگاه مهرآباد مبنی بر اینکه پس کی قرار است بازی کنی؟ با تعجب گفت: فوتبال یا فیلم؟! اگر منظورتان فیلم است، که به زودی از تلویزیون و سینما پخش خواهد شد.

هنگامی که علیرضا منصوریان و چهره‌های دیگر پوریا پورسرخ را دیدند، در خصوص پایان سریال کیمیا از این چهره جوان سینما سؤال پرسیدند که؛ پورسرخ در کمال خونسردی و با خنده پاسخ داد؛ این قضیه سکرت است، از تلویزیون نگاه کنید و جذابیتش برای شما بیشتر می‌شود.

مهران غفوریان نیز با همان چهره خونسرد همیشگی در فرودگاه مهرآباد حاضر بود که با تذکر مسئولان پرواز مواجه شد. مسئولان فرودگاه از وی خواستند تا پرواز، رأس ساعت بلند می‌شود و او باید سریع‌تر به هواپیما برساند.

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، در تیم منتخب ستارگان ورزش نفراتی مثل پرویز برومند، محمد نوازی، خداداد عزیزی، مهرداد میناوند و علی دایی حضور خواهند داشت.

علی دایی با پرواز ساعت 13 و 30 دقیقه از تهران راهی مشهد شده تا در این بازی شرکت کند.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/8N1MOQ

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان