۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برتری قاطع بارسلونا در دربی خشن کاتالان
کد خبر: ۱۲۶۹۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

جام حذفی اسپانیا

برتری قاطع بارسلونا در دربی خشن کاتالان

تیم فوتبال بارسلونا دربی خشن و پربرخورد کاتالان از جام حذفی باشگاه های اسپانیا را با برتری قاطع ۴ بر یک به پایان رساند.

برتری قاطع بارسلونا در دربی خشن کاتالان
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری بامداد پنجشنبه بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان اسپانیول بود.
آردا توران و آلسیس ویدال که ابتدای فصل به بارسلونا ملحق شده بودند پس از اتمام محرومیت این تیم از سوی فیفا که اجازه نمی داد آبی و اناری پوشان از بازیکن جدید استفاده کنند، برای نخستین بار در ترکیب بارسلونا قرار گرفتند.
در دقیقه نهم این دیدار و برخلاف روند بازی تیم اسپانیول توانست توسط ساسیدو به گل دست یابد، اما در دقایق 13 و 44 لیونل مسی دو گل به ثمر رساند تا بارسلونا نیمه نخست را 2 بر یک برنده شود. گل دوم از روی یک ضربه آزاد تماشایی به ثمر رسید.
در نیمه دوم نیز، جرارد پیکه و نیمار گلزنی کردند تا تیم تحت لوییس انریکه به پیروزی 4 بر یک برسد.
در دقایق پایانی هرنان پرز و کولی دیوپ از اسپانیول از زمین بازی اخراج شدند. همچنین 11 بازیکن دیگر از دو تیم در این دیدار خشن با کارت زرد جریمه شدند.
در دیگر دیدارها که چهارشنبه شب برگزار شد، اتلتیکوبیلبائو در ورزشگاه سن مامس میزبان ویارئال بود و به برتری 3 بر 2 دست یافت و جدال میراندس و لاکرونیا با تساوی یک بر یک همراه شد.
در ورزشگاه مستایا، والنسیا میزبان گرانادا بود و به برتری 4 بر صفر دست یافت که در این دیدار آلوارو نگر دو مهاجم اسپانیایی و باتجربه والنسیا به تنهایی 3 گل به ثمر رساند و انزو پرز دیگر گلزن خفاش ها بود.
در دربی شهر سویل، تیم فوتبال رئال بتیس با حساب 2 بر صفر مغلوب سویا شد.میشاییل رون دلی و کرچوویاک برای سویا گلزنی کردند.

انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان