۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مدیران،مقدمات سفر رئیس جمهور به قزوین را فراهم کنند
کد خبر: ۱۲۶۹۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین تاکید کرد

مدیران،مقدمات سفر رئیس جمهور به قزوین را فراهم کنند

استاندار قزوین گفت: با پیگیری مجدانه و همکاری دستکاههای اجرایی ضمن آماده شدن برای میزبانی شایسته از رئیس جمهور برای ارائه طرح های مهم و زیربنایی به رئیس هیئت دولت برنامه ریزی شود.

مدیران،مقدمات سفر رئیس جمهور به قزوین را فراهم کنند
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، فریدون همتی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور محمدرضا صالحی دبیر ستاد کاروان تدبیر و امید در استانداری برگزار شد اظهارداشت: بستر لازم برای میزبانی در چند برنامه مهم و ملی در استان فراهم شده و بزودی شاهد سفر رئیس جمهور محترم به قزوین خواهیم بود.
وی افزود: برای این که برنامه های زیربنایی و مهم استان در این سفر مطرخ شود مدیران دستگاههای اجرایی لازم است ضمن پیگیری طرح های مهم از وزارتخانه با اولویت بندی پروژه ها زمینه طرح موضوعات مهم و اساسی را در حضور عالیترین مقام اجرایی کشور فراهم کنند.
استاندار بیان کرد: برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی باید همه امکانات و ایده های خود را مطرح کنیم تا در جلسه با ۷۰ دستگاه اقتصادی در قبل از سفر مسائل مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد و طرح های قابل اجرا ارائه شود.
همتی تصریح کرد: طرح های نیمه تمامی که ظرفیت تکمیل شدن تا زمان سفر را دارند باید در اولویت قرار گیرند تا اگر قابل افتتاح در زمان سفر بود در برنامه قرار گیرد.
وی اضافه کرد: در ماههای پایانی سال چند رویداد مهم و کشوری در سطح استان رخ خواهد داد که برنامه های فشرده ای داریم که باید آن را اجرا کنیم.
همتی بیان کرد: میزبانی از رئیس جمهوری، برگزاری اجلاس سراسری نماز و سفر معاون اول رئیس جمهور به استان قزوین از رویدادهای مهم است که در کنار آن باید برای برگزاری جشنهای دهه فجر هم آماده باشیم و برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.
استاندار بیان کرد: مهمترین رویداد سیاسی اجتماعی کشور هم در هفتم اسفند ماه رقم خواهد خورد که استان قزوین نیز برای برگزاری انتخاباتی باشکوه آماده می شود که تمهیدات لازم برای این کار نیز انجام شده و تا روز برگزاری این فعالیتها باید با جدیت ادامه داشته باشد.
وی گفت: باید فضای امید و نشاط را در استان ایجاد کنیم و به مردم اطمینان دهیم که با برگزاری این رویدادهای مهم آینده خوبی در انتظار استان خواهد بود.
استاندار قزوین در ادامه با اشاره به حمایت از حل مشکلات واحدهای تولیدی اظهارداشت: در ماههای پایانی سال هیچ مدیری حق ندارد به دلیل بدهی، آب، برق، گاز و سایر موارد واحد تولیدی و صنعتی و بنگاه اقتصادی را تعطیل کند.
وی گفت: بیکار شدن حتی یک نفر در بخش صنعت و تولید در این ایام منطقی نیست و با مدیران خاطی برخورد خواهد شد و تلاش می کنیم با تدبیر و برنامه ریزی و همکاری همه نهادها مشکلات تولید در استان را بتدریج حل کنیم.
همتی اظهارداشت: در کشور شرکت های بزرگ سرمایه گذاری مانند بنیاد برکت فعال هستند که می توانند در راه اندازی واحدهای تعطیل شده و یا نیمه تعطیل و نیز کارخانه هایی که با کمتر از ۵۰ درصد ظرفیت خود کار می کنند به استان کمک کنند و با سرمایه گذاری مشکل گشا باشند.
وی اضافه کرد: از مسئولان صنعت انتظار داریم با پیگیری موضوع برای برگزاری جلسات تخصصی با حضور مدیران بنیاد برکت و سایر شرکت‌های سرمایه‌گذار در این زمینه اقدام کنند.

انتهای پیام/7008

منبع: استانداری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان