۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین برگزاری نمایشگاه " دانش رسانه‌ای" و همایش بسیج رسانه
کد خبر: ۱۲۶۹۵۶ نویسنده: محمد سرباز تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه استان قزوین خبر داد:

برگزاری نمایشگاه " دانش رسانه‌ای" و همایش بسیج رسانه

مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: به مناسبت روز بسیج رسانه نمایشگاه " دانش رسانه‌ای" و همایش بسیج رسانه برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه " دانش رسانه‌ای" و همایش بسیج رسانه
محمد سرباز، مسئول بسیج رسانه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، درباره برگزاری نمایشگاه رسانه اظهار کرد: به مناسبت روز بسیج رسانه نمایشگاهی با عنوان " دانش رسانه‌ای" با هدف بالا بردن سطح دانش رسانه‌ای اصحاب رسانه و مسئولین استان برگزار می‌شود.
وی در ادامه افزود: این نمایشگاه از روز 20 دی ماه در گالری مهر حوزه هنری استان آغاز به کار می‌کند.
سرباز با بیان اینکه این نمایشگاه در 2 بخش اصلی و یک بخش فرعی برنامه ریزی شده است، اذعان کرد: در بخش دانش رسانه‌ای در حوزه کتاب و شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی با نگاهی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این حوزه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در بخش فرعی نمایشگاه " دانش رسانه‌ای" به موضوعات مرتبط با رسانه و جنگ نرم پرداخته شده است.
مسئول بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به اینکه این نمایشگاه از روز 20 تا 23 دی ماه دایر است، بیان کرد: نمایشگاه " دانش رسانه‌ای" برای اولین بار در قزوین برگزار می‌شود و متولی و تولیدکننده همه برنامه‌های آن خود سازمان بسیج رسانه با همکاری اصحاب رسانه استان است.
وی از حضور 30 اثر در این نمایشگاه خبر داد و گفت: همایش بسیج رسانه روز دوشنبه هفته آینده 21 دی ماه برگزار می‌شود که همزمان اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر و یادواره شهدای رسانه استان برگزار خواهد شد.
این فعال رسانه اعلام کرد: همایش بسیج رسانه در سالن قائم شهرداری منطقه 2 قزوین با حضور اصحاب رسانه، مسئولین استان و عموم مردم برگزار می‌شود و سخنران مراسم دکتر منوچهر محمدی، معاون سابق وزارت امور خارجه و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است .
وی در پایان اذعان کرد: این برنامه ساعت 9 صبح تا 12 ادامه دارد و از اصحاب رسانه فعال استان در حوزه بسیج و خانواده شهدای رسانه استان تقدیر می‌شود.
انتهای پیام/2002









دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان