۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۱۰ موضوع پژوهشی در حوزه سوادآموزی تدوین شده است
کد خبر: ۱۲۶۸۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون سوادآموزی استان:

۱۰ موضوع پژوهشی در حوزه سوادآموزی تدوین شده است

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به منظور توسعه و گسترش فرهنگ سوادآموزی، ۱۰ موضوع پژوهشی در حوزه سوادآموزی تدوین شده است.

۱۰ موضوع پژوهشی در حوزه سوادآموزی تدوین شده است
به گزارش صبح قزوین ، صدیقه مهدوی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به منظور توسعه و گسترش فرهنگ سوادآموزی، 10 موضوع پژوهشی با همکاری معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی استان در حوزه سوادآموزی تدوین شده است.

وی افزود: باید به منظور پويا نمودن هرچه بيشتر طرح‌ها و برنامه‌های سوادآموزی و دستيابي به اهداف اداره كل، از يافته‌هاي پژوهشي در حوزه سوادآموزي استفاده شود.

معاون سوادآموزی استان خاطرنشان کرد: فراخوان اولويت‌هاي پژوهشي سال تحصيلي 95-1394 نهضت سوادآموزي استان با 10 موضوع پژوهشی به اطلاع معلمان، استادان و پژوهشگران رسانده شده است که با تلاش فرهیختگان و پژوهشگران در توسعه و گسترش فرهنگ سوادآموزی توفیق روزافزون حاصل خواهد شد.

مهدوی تصریح کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، پرداختن به آموزش و پرورش و اهمیت دادن به معلم، یک اصل مهم و درجه اول در نظام اسلامی است، لذا باید تمام دستگاه‌های استان در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های سوادآموزی، مشارکت و همدلی داشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: بررسی میزان تحقق اهداف کتب دوره‌های سوادآموزی انتقال و تحکیم، آسیب شناسی علل عدم تحقق اهداف کمی استان در دوره سوادآموزی، تأثیر آموزش‌های همگانی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین فراگیران زن و مرد افغانی، تاثیر آموزش‌های همگانی بر رعایت حقوق شهروندی در بین فراگیران، میزان تحقق اهداف کمی و کیفی استان در دوره‌های سوادآموزی و ارایه راهکارها و نیازسنجی آموزشی سوادآموزان تحت پوشش سوادآموزی استان از جمله موضوعات پژوهشی حوزه سوادآموزی استان می‌باشد.

معاون سوادآموزی استان اظهار کرد: شرکت کنندگان در فراخوان پژوهشی باید حداقل مدرک کارشناسی ارشد و ترجیحا مرتبط با موضوع پژوهش را دارا باشند و همچنین پیشنهاد پژوهشی (پروپوزال) به صورت تایپ شده تا تاریخ 15 بهمن ماه 94 به گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان ارسال شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان