۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۶۱۸ کلاس چند پایه در روستاهای قزوین تشکیل شده است/تحصیل بیش از هفت هزار دانش‌آموز در کلاس‌های چند پایه ابتدایی
کد خبر: ۱۲۶۸۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

۶۱۸ کلاس چند پایه در روستاهای قزوین تشکیل شده است/تحصیل بیش از هفت هزار دانش‌آموز در کلاس‌های چند پایه ابتدایی

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به تشکیل ۶۱۸ کلاس چند پایه در روستاهای قزوین گفت: هفت هزار و ۷۹۰ دانش‌آموز در کلاس‌های چند پایه ابتدایی در استان مشغول تحصیل هستند.

۶۱۸ کلاس چند پایه در روستاهای قزوین تشکیل شده است/تحصیل بیش از هفت هزار دانش‌آموز در کلاس‌های چند پایه ابتدایی
به گزارش صبح قزوین ، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: هفت هزار و 790 دانش‌آموز در کلاس‌های چند پایه ابتدایی در استان مشغول تحصیل هستند که 618 کلاس چند پایه در روستاها دایر شده است.

وی افزود: در حال حاضر در مقطع ابتدایی 114 هزار و 379 دانش‌آموز در استان تحصیل می‌کنند که حدود 6.81 درصد آنها به تعداد هفت هزار و 790 نفر در کلاس‌های چند پایه هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: کلاس‌های چند پایه اغلب در مدارس روستایی و در مناطق شهری به دلیل آمار کم دانش‌آموزی تشکیل شده است که 618 کلاس درس چند پایه در استان وجود دارد.

قاسمی تصریح کرد: برای کلاس‌های چند پایه از سوی معاونت آموزش ابتدایی استان برنامه هایی تدوین و تنظیم شده است که در سال تحصیلی جاری 95-93 مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه تأکید کرد: با ایجاد فضای آموزشی مطلوب در روستاها در دوره‌های مختلف تحصیلی و نیز فراهم کردن امکانات مناسب بتوانیم در جهت کاهش کلاس‌های چند پایه، گام های موثری برداریم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان