۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین زمینه را برای ایجاد شائبه طرفداری از کاندیداهای انتخابات فراهم نکنیم
کد خبر: ۱۲۶۷۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز:

زمینه را برای ایجاد شائبه طرفداری از کاندیداهای انتخابات فراهم نکنیم

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز گفت: به فرموده رهبری معظم باید سعی شود اهمیت و ارزش انتخابات محفوظ بماند تا مردم با امید و اعتماد به پای صندوق‌های رای بروند و زمینه را برای ایجاد شائبه طرفداری از کاندیداهای انتخابات فراهم نکنیم.

زمینه را برای ایجاد شائبه طرفداری از کاندیداهای انتخابات فراهم نکنیم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، رضا عسگری، سرپرست فرمانداری شهرستان البرز در جلسه شورای اداری شهرستان البرز، ضمن عرض تسلیت شهادت شیخ نمر، رهبر شیعیان عربستان، این حرکت رژیم وابسته ال سعود را محکوم کرد و گفت: فرصت خدمتگزاری اندک است؛ اما از این فرصت اندک نیز بهترین استفاده را در جلب رضایت پروردگار و خدمت به خلق نماییم.
وی افزود: تلاش در جهت رضایتمندی مردم و مرتقع نمودن آسیب‌های اجتماعی، وظیفه تک تک مسئولان است و باید با نگاه ویژه و با حرکت بر مدار قانون و ایثارگرانه صورت گیرد.
سرپرست فرمانداری شهرستان البرز افزود: وقت گذاشتن برای انجام امور صرفا در ساعات اداری جوابگو نخواهد بود و اگر می‌خواهیم در مباحث فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به نتیجه مطلوب برسیم باید نگاه جهادی داشته باشیم و در این مسیر از ظرفیت‌های مردمی نیز استفاده کنیم. عسگری تصریح کرد: امروز شرایطی در جامعه حاکم است که از لحاظ شرایط اقتصادی به دلیل پایین آمدن قیمت نفت و بدنبال آن رکود اقتصادی در مضیقه قرار داریم و باید وظیفه خطیر خدمت رسانی را بیش از هر زمان دیگر با وسعت دید بیشتری دنبال کنیم.
عسگری در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات اسفند ماه سالجاری اذعان کرد: باید اصل را بر قانون مندی گذاشت و رسم امانت داری را بجا آورد؛ زیرا هیچ یک از مدیران مجاز به استفاده از ابزارها و موقعیت خود به له و یا علیه هیچ کدام از کاندیدا هانیستند و مجریان و ناظران انتخابات نیز به عنوان متولیان برگزاری موظف به صیانت از آرای مردم و بی طرفی در انتخابات هستند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: میهن اسلامی ما امروز بیش از هر زمانی به وحدت و همدلی نیاز دارد جایی که دشمن با بیان موضوعاتی از جمله تقابل ادیان، مسلمان هراسی به تفرقه افکنی دامن زده است.
این مسئول با اشاره به اینکه اختلاف، تهدید جدی برای عدم موفقیت و پیشرفت است، افزود: هر جریان سیاسی با هر عنوان اگر در جهت بر افروختن و دامن زدن به اختلافات گام بردارد، در جبهه مقابل نظام قرار گرفته و آرامش جامعه را بر هم خواهد زد که از این ناآرامی کسی جز دشمنان نظام سود نخواهند برد.
وی تصریح کرد: به فرموده رهبری معظم باید سعی شود اهمیت و ارزش انتخابات محفوظ بماند تا مردم با امید و اعتماد به پای صندوق های رای بروند.
رئیس شورای تامین شهرستان البرز خاطرنشان کرد: زمینه ای را فراهم نکنیم که شائبه طرفداری ازکاندیدایی را ایجاد نماید؛ زیرا اگر کاندیدایی صلاحیتش از سوی شورای نگهبان تائید شود، قطعا این ظرفیت در او وجود داشته و ملاک فقط قانون است.
عسگری ادامه داد: اگر حرکت ما در مدار قانون باشد، تاثیرش را در جامعه خواهیم دید؛ پس تلاش کنیم با توجه به شرایط موجود با استفاده از امکانات داخلی، بهره وری را بالا ببریم و تمام برنامه های شهرستان با تاکید مقام معظم رهبری بر مدار اقتصاد مقاومتی صورت پذیرد.
وی در پایان با ادای احترام به جایگاه شامخ شهدا از نامگذاری هریک از جلسات شورای اداری بنام یکی از شهدای گرانقدر شهرستان و برگزاری این جلسات در شهرهای مختلف، از صبر و استقامت خانواده شهید علی اکبر سلیمانی تقدیر نمود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان