۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین عمران‌زاده; بلایی که سر من آوردند را سر سوشا نیاورند،پرسپولیسی‌ها هم پشتش را خالی نکنند/ از حسن‌زاده عذرخواهی می‌کنم
کد خبر: ۱۲۶۷۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رحمتی طوری حرف زد که حس کردم استاد دانشگاه است!

عمران‌زاده; بلایی که سر من آوردند را سر سوشا نیاورند،پرسپولیسی‌ها هم پشتش را خالی نکنند/ از حسن‌زاده عذرخواهی می‌کنم

مدافع تیم فوتبال استقلال از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواست که سنگربان این تیم حمایت کرده و پشت او را خالی نکنند.

عمران‌زاده; بلایی که سر من آوردند را سر سوشا نیاورند،پرسپولیسی‌ها هم پشتش را خالی نکنند/ از حسن‌زاده عذرخواهی می‌کنم
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، حنیف عمران‌زاده پس از پایان بازی ملوان - استقلال علیه رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صحبت‌هایی را مطرح کرد که خودش اذعان می‌کند به خاطر عصبانیتش پس از 90 دقیقه ناسزا شنیدن از سوی هواداران ملوان بوده است. او از اسماعیل حسن‌زاده به دلیل صحبت‌هایی که پس از پایان بازی برابر ملوان انجام داده بود، عذرخواهی کرد. حالا باید دید که کمیته انضباطی در قبال رفتار این بازیکن چه رایی را صادر خواهد کرد. عمران‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم صحبت‌های زیر را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

مسئولان باشگاه ملوان اعتقاد دارند که به سمت هواداران این تیم حرکت منشوری انجام داده‌ای! آیا واقعاً چنین کاری را انجام دادی؟

من هیچ کاری نکردم. دقیقه 50 یا 60 بازی بود که توپ را با دست گرفتم، اما طوری جو دادند که انگار کار غیراخلاقی انجام دادم. چرا آقایان ندیدند که از زمان گرم کردن، هواداران ملوان علیه من شعار می‌دادند؟ من بی اخلاقی کردم یا کسانی که در اینستاگرامم ناسزا می‌گویند؟

نمی‌ترسی با صحبت‌هایی که علیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال انجام دادی، محروم شوی؟

از هیچ تهدیدی نمی‌ترسم، چون پیش از این هم کمیته منشور اخلاقی بی‌جهت شش ماه محرومم کرده بود. تنها از اسماعیل حسن‌زاده باید عذرخواهی کنم که به دلیل عصبانیت حرف‌هایی در مورد او زدم. پیش از این با رئیس کمیته انضباطی تلفنی صحبت کرده بودم و می‌دانم انسان پاک و شریفی است. حسن‌زاده عصبانیت مرا به حساب ناسزاهایی بگذارد که از لحظه گرم کردن تا پایان بازی شنیدم. حسن‌زاده انسان بزرگی است و از او عذرخواهی می‌کنم.

وقتی خبر زندانی شدن مکانی را شنیدی، تعجب نکردی؟

ما ادعای مسلمانی داریم، اما به راحتی با آبروی یک نفر بازی می‌کنیم. بلایی که سر من آورده بودند، سر سوشا هم آوردند. به جای اینکه سوشا در این شرایط حمایت شود، او را تخریب می‌کنند. مسئولان قضایی باید ابتدا فردی که فیلم و عکس‌های شخصی مکانی را منتشر کرده است، بازداشت کنند. از مسئولان باشگاه پرسپولیس هم خواهش می‌کنم که پشت سوشا باشند و او را حمایت کنند.

یعنی اعتقاد داری که پرسپولیسی‌ها مکانی را دوباره برگردانند؟

قطعاً باید این کار را انجام دهند. سوشا یک سال و نیم برای پرسپولیس زحمت کشید و نباید او را فراموش کنند. اگر بخواهند این کار را انجام دهند، آخر بی‌معرفتی است. شرایطی که برای من پیش آمد، به مراتب بدتر از سوشا بود. بلایی که سر من آوردند را نباید سر سوشا هم بیاورند. از سوشا فقط فیلم و عکسی با یک خانم منتشر شده که تا جایی که می‌دانم نامزدش بوده و خانواده‌های‌شان در جریان بوده‌اند. چرا با آبروی خانواده مکانی بازی می‌کنند؟ چرا باید سوشا قربانی شود؟

اما بازیکنانی مانند سوشا الگوی جوانان هستند و نباید کاری کنند که انگشت‌نما شوند ...

ببینید، بحث من این نیست که از مکانی گذشت کنند، بحث من این است که نباید با آبروی افراد بازی شود. از هواداران استقلال خواهش می‌کنم که فیلم و عکس‌های شخصی مکانی را منتشر نکنند.

در مورد استقلال هم صحبت کن. فکر می‌کنی صدرنشینی پیش از تعطیلات لیگ چقدر به شما انگیزه قهرمانی می‌دهد؟

قهرمان لیگ چند ماه دیگر مشخص می‌شود. در این چند ماه هزار اتفاق می‌‌افتد، اما بستگی به خودمان دارد که چقدر تلاش کنیم. به قهرمان نیم‌فصل چیزی نمی‌دهند و باید به فکر آخر فصل بود. همه ارکان باشگاه از مدیریت باشگاه گرفته تا کادر فنی و بازیکنان به فکر موفقیت استقلال هستند و برای این هدف تلاش می‌کنند.

نظرت در مورد صحبت‌های مهدی رحمتی در برنامه نود چیست؟

رحمتی طوری حرف می‌زد که فکر کردم استاد دانشگاه در برنامه نود حضور دارد! تعجب کرده بودم که رحمتی آنقدر قشنگ حرف می‌زد. با خودم گفتم آیا واقعا این مهدی رحمت (رحمتی) خودمان است؟ (با خنده)

مهدی رحمتی اعتقاد دارد امسال بازیکنان استقلال به فکر تیم هستند و اگر در ترکیب هم قرار نگیرند به بازیکنان جوان کمک می‌کنند. آیا واقعاً شرایط تیم‌تان این‌طور است؟

تنها خوبی تیم ما این است که همه یکدل هستند. در بازی با ملوان، وقتی محسن کریمی گل زد با چشمانم دیدم که همه بازیکنان به سمت بازیکن جوان‌مان دویدند. این اتفاق تا کنون در استقلال نیفتاده بود و یک امتیاز برای تیم ماست. تیم ما جوان است و هواداران باید حمایت کنند. به قول سیروس دین‌محمدی هواداری امسال نداشته‌ایم که بخواهیم جام به کسی بدهیم. ابتدای فصل هواداران خوب به ورزشگاه می‌آمدند، اما در چند بازی گذشته استقبال هواداران خوب نبوده و فقط سه هزار نفر به ورزشگاه آمده‌اند. زمانی که برای گرم کردن وارد زمین می‌شویم آنقدر تعداد تماشاگران کم است که می‌توانم راحت آنها را بشماریم. تعداد کم تماشاگران باعث شده که در هر بازی بتوانم تشخیص دهیم که افراد جدیدی در ورزشگاه حضور دارند یا نه.

ظاهراً خیلی از هواداران استقلال ناراحتی ...

اگر سال گذشته استقبال کم بود، به هواداران حق می‌دادیم، چون نتیجه نگرفته بودیم، اما امسال هم به فینال جام حذفی صعود کرده‌ایم و هم صدرنشین لیگ هستیم. باور کنید خودمان هم سردرگم شده‌ایم که چرا هواداران استقبال نمی‌کنند. شاید برخی‌ها تصور کنند که استقلال بد بازی می‌کند، اما این‌طور نیست و می‌بینید که چقدر موقعیت خلق می‌کنیم. شاید بحث گرانی بلیت‌ها مطرح باشد، چون در بازی پرسپولیس - استقلال خوزستان دیدیم که تماشاگران پس از رایگان اعلام کردن طبقه دوم ورزشگاه چه استقبالی کردند. نمی‌گویم که بلیت‌ها رایگان شود، اما می‌توانند قسمت بلیت‌ها را ارزان کنند تا فشار کمتری به مردم وارد شود.

دلخوشی بازیکنان جوان به حضور تماشاگران است. بازیکنی که به استقلال می‌آید به خاطر هواداران است وگرنه سه هزار تماشاگر را در شهرستان خودش هم دیده است! اگر هواداران جام می‌خواهند باید از تیم‌شان حمایت کنند. جالب است تا یک بازی اشتباه می‌کنیم، آن وقت صدای برخی‌ها بلند می‌شود. این کار آخر بی‌معرفتی است. از هواداران استقلال بار دیگر می‌خواهم که برای حمایت از تیم‌شان به ورزشگاه بیایند تا پایان فصل قهرمان شویم.

امین حاج‌محمدی به تازگی متأهل شده و از تو خواسته که زودتر ازدواج کنی.

من هم در شرف ازدواج هستم و مقدمات این کار را فراهم آورده‌ام. امین پسر خوب و مشتی است و امیدوارم پاقدم همسرش خوب باشد و در پایان فصل استقلال قهرمان شود. امین بهترین کار ممکن را انجام داد و ازدواج کرد.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان