۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین آتش ایجاد شده از اعدام شیخ نمر فقط با نابودی آل سعود خاموش می‌شود
کد خبر: ۱۲۶۶۷۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

آتش ایجاد شده از اعدام شیخ نمر فقط با نابودی آل سعود خاموش می‌شود

معاون اموربین‌الملل مرکز دانشجویی حقوق بشر با بیان اینکه اعدام شیخ نمر نشان‌دهنده ضعف و استیصال رژیم آل سعود است، گفت: آتشی که آل سعود در عربستان با اعدام شیخ نمر روشن کرد تنها با نابودی این رژیم خاموش خواهد شد.

آتش ایجاد شده از اعدام شیخ نمر فقط با نابودی آل سعود خاموش می‌شود

محمدحسین مرزه معاون امور بین‌الملل مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران (صلح زیبا) و فعال حقوق بشری دانشجویی اهل عراق در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری صبح قزوین ، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت شیخ نمر، گفت: اعدام شیخ نمر اقدام وحشیانه‌ای بود که نشان‌دهنده ضعف و استیصال رژیم آل سعود است.
وی ادامه داد: رژیم آل سعود در آستانه هفته وحدت و زمانی که مسیحیان میلاد حضرت عیسی را جشن گرفته بودند، یکی از مبلغان دین خدا را به شهادت رساند و این جنایتی بود که هیچ‌گاه از ذهن مردم دنیا و آزادیخواهان جهان پاک نخواهد شد.
مرزه تصریح کرد: عربستان سعودی شیخ نمر را به وحشیانه‌ترین شکل یعنی با بریدن سر این شیخ بزرگ اعدام کرد. ما در مرکز حقوق بشر دانشجویی جمهوری اسلامی ایران(صلح زیبا) این حرکت غیر انسانی را محکوم می‌کنیم.

این فعال حقوق بشری دانشجویی عراقی تصریح کرد: آیت‌الله شیخ نمر در راه صلح، حقوق بشر، آزادی و انسانیت شهید شد، در حالیکه مدعیان دروغین آزادی و حقوق بشر در مقابل جنایت آل سعود سکوت کرده‌اند.
وی تاکید کرد: آل سعود آیا فراموش کرده است که خون علمای مصر، عراق، یمن، لیبی، سوریه چه بلای بر سر نظام‌های سیاسی‌شان آورد. خون شیخ نمر هم مطمئنا گریبان آل سعود را خواهد گرفت.
معاون امور بین‌الملل مرکز حقوق بشر دانشجویی جمهوری اسلامی ایران (صلح زیبا) افزود: آل سعود نمادی از آزادی و صلح را به شهادت رساند و در سر تا سر جهان چهره ظالمانه خود را نشان داد. این آتشی که آل سعود در عربستان با اعدام شیخ نمر روشن کرد تنها با نابودی این رژیم خاموش خواهد شد.

 مرزه خاطرنشان کرد: ما در موسسه صلح زیبا عمل غیر بشری آل سعود را پیگیری خواهیم کرد. آل سعود باید مجازات شود و مسلمانان دنیا باید یک صدا خواستار مجازات آل سعود شوند.

وی در پایان گفت: دولت‌هایی که عربستان را حمایت می‌کنند از اصول و قواعد حقوق بشر چیزی نمی‌دانند. آنها در برابر هر قطره خونی که به دست افراطی‌گرها و خون آشام‌ها در جهان ریخته می‌شود مسئول هستند و عواقب وخیمی برایشان دارد و نباید فراموش کنند که این آتش اگر خاموش نشود دامن آنهاو ملت‌هایشان را خواهد گرفت.

انتهای پیام/

http://fna.ir/PSM03V

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان