۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کامرانی‌فر; برای انتخابات مجلس ثبت نام نکرده‌ام/ اگر نامزد می‌شدم رای اول را می‌آوردم
کد خبر: ۱۲۶۵۱۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

کامرانی‌فر; برای انتخابات مجلس ثبت نام نکرده‌ام/ اگر نامزد می‌شدم رای اول را می‌آوردم

کمک داور بین‌اللمی سابق فوتبال ایران گفت: برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام نکرده‌ام اما نام من را کنار جواد خیابانی و عزیز محمدی در رسانه‌ها می‌آورند.

کامرانی‌فر; برای انتخابات مجلس ثبت نام نکرده‌ام/ اگر نامزد می‌شدم رای اول را می‌آوردم

حسن کامرانی‌فر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد شایعه کاندیدا شدنش در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: من در انتخابات مجلس ثبت نام نکرده‌ام با این حال مدام نام من در برخی رسانه‌ها در کنار جواد خیابانی و عزیز محمدی می‌آید و گفته می‌شود من هم مثل این عزیزان در انتخابات ثبت نام کرده‌ام در حالیکه این خبر صحت ندارد. هرچند اگر من نامزد انتخابات مجلس می‌شدم رای اول را می‌آوردم و به مجلس را پیدا می‌کردم.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه علاقه‌ای به کار سیاسی ندارم در انتخابات مجلس ثبت نام نکردم. من می‌خواهم در ورزش به فعالیتم ادامه بدهم.

کامرانی‌فر در مورد حراج خیریه مدال‌هایش در مشهد، گفت: من با موسسه خیریه همدم همکاری دارم و نمایشگاهی با نام از آفریقا تا برزیل برپا کرده‌ام که در این نمایشگاه تمامی مدال‌هایم، توپ‌ها و عروسک‌های سمبل مسابقات به معرض دید عموم گذاشته‌ام و در پایان این نمایشگاه این وسایل را به حراج خیریه می‌گذارم تا درآمدش صرف امور خیریه شود.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/DZY6ZZ

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان