۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین انتخاب نمازی و فریدل از سوی فدراسیون فوتبال آمریکا
کد خبر: ۱۲۶۳۸۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

انتخاب نمازی و فریدل از سوی فدراسیون فوتبال آمریکا

برد فریدل به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۱۹ سال آمریکا انتخاب شد و نمازی سرمربی تیم زیر ۱۸ سال شد.

انتخاب نمازی و فریدل از سوی فدراسیون فوتبال آمریکا

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، دروازه‌بان بازنشسته و قدیمی فوتبال آمریکا به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 19 سال فوتبال آمریکا انتخاب شد.

ستاره 44 ساله با 82 بازی ملی از 1992 تا 2005 برای فوتبال آمریکا به میدان آمد و سنگربانی کرد. او در جام جهانی 2002 برای فوتبال کشورش خوش درخشید و بسیاری از فوتبال دوستان او را با درخشش در همان تورنمنت بزرگ به یاد می‌آورند.

در سطح باشگاهی نیز وی سابقه درخشش در لیک‌وود، اوهایو، گالاتاسرای، کولومبوس، لیورپول، بلکبرن، استون ویلا و تاتنهام را در کارنامه خود یدک می‌کشد. وی 310 بار در لیگ برتر جزیره حضور رسمی پیدا کرد.

فریدل دارای مدرک درجه A مربیگری از اتحادیه فوتبال اروپا است  و کلیه مراحل و مراتب مربیگری در فوتبال آمریکا را نیز سپری کرده است. وی برای دو سال هم به عنوان تحلیلگر و کارشناس در شبکه تصویری فاکس آمریکا مشغول بوده است.

اولین حضور تیم ملی زیر 19 سال فوتبال آمریکا در رقابت‌های آتلانتیک (کوپا دل آتلانتیکو) خواهد بود که در لاس پالماس اسپانیا و جزایر قناری این کشور از 27 ژانویه تا 6 فوریه برگزار خواهد شد.

امید نمازی دستیار و کمک مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران نیز به عنوان سرمربی تیم زیر 18 سال آمریکا انتخاب شده است. نمازی سابقه بازی و مربیگری در فوتبال آمریکا را در سال‌های گذشته داشته است.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/O06N5N

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان