۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کاهش قیمت پیاز؛ به زودی/ مشکلی در تامین میوه شب عید نداریم
کد خبر: ۱۲۶۳۱۹ نویسنده: حبیب صادقی پور تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس صنف میوه فروشان استان قزوین خبر داد:

کاهش قیمت پیاز؛ به زودی/ مشکلی در تامین میوه شب عید نداریم

رئیس صنف میوه فروشان استان گفت: خوشبختانه امسال بار میوه نسبت به سال گذشته بیشتر است و کمبود میوه نداریم و برای شب عید مشکلی در تامین میوه شب عید نداریم و انبارهای استان پُر است.

کاهش قیمت پیاز؛ به زودی/ مشکلی در تامین میوه شب عید نداریم
حبیب صادقی‌پور، رئیس صنف میوه فروشان استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، درباره افزایش قیمت صیفی جات در بازار اظهار کرد: گوجه فرنگی که یکی از محصولات پرمصرف خانوارها است در این دوماه اخیر گران شده بود که هم اکنون این محصول با کاهش قیمت روبرو شده است.
وی در ادامه افزود: امروز قیمت گوجه فرنگی در بازار 2500 تومان است و علت گرانی آن در ماه گذشته عدم انتقال گوجه جنوب به استان بود که هم اکنون با افزایش این محصول در قزوین قیمت این محصول به ثبات رسید.
این مسئول درباره گرانی قیمت پیاز ابراز کرد: این محصول پرمصرف نیز طی 15 روز آینده بحران افزایش قیمت خود را پشت سرمی‌گذراد و قیمت آن کاهش می‌یابد.
وی بیان کرد: هم اکنون قیمت پیاز در بازار 2 هزارتومان است و پیاز جنوب که بهترین نوع این محصول است به قیمت 2500 به فروش می‌رسد که بزودی قیمت آن کاهش می‌یابد.
رئیس صنف میوه فروشان استان قزوین با بیان اینکه امسال گرانی میوه نداریم، اذعان کرد: تاجران میوه ایران به دلیل مطمئن نبودن طرف‌های قرارداد خود با کشور روسیه از صادرات میوه به این کشور خوداری می‌کنند.
وی بیان کرد: در کشورمان صادرات میوه به روسیه به صورت گسترده نداریم و این کشور از مصر و لهستان بار میوه تهیه می‌کند.
صادقی‌پور در پایان گفت: خوشبختانه امسال بار میوه نسبت به سال گذشته بیشتر است و کمبود میوه نداریم و برای شب عید مشکلی در تامین میوه شب عید نداریم و انبارهای استان پُر است.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان