۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین توجه به مدارس علمیه از اولویت‌های جدی نمایندگان است
کد خبر: ۱۲۶۱۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

توجه به مدارس علمیه از اولویت‌های جدی نمایندگان است

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: امروز مدارس علمیه در قزوین به یک نگاه جدی برخوردار است و توجه بیشتر به این مدارس از اولویت‌های جدی نمایندگان شما در مجلس شورای اسلامی است.

توجه به مدارس علمیه از اولویت‌های جدی نمایندگان است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، داوود محمدی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی به همراه یحیی رحیم لو، رئیس شورای شهرستان قزوین با حضور در مرکز مدیریت علمیه استان با حجت الاسلام عباسی، رئیس حوزه علمیه قزوین دیدار کردند.
در این دیدار داود محمدی ضمن تبریک این انتصاب به وضعیت استان با سایر استان‌های دیگر از نظر اقتصادی، سیاسی و فرهنگی گزارشی ارائه داد.
وی تصریح کرد: خوشبختانه با هماهنگی و همدلی که بین مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی است در تلاش هستیم که بیشتر به توسعه و پیشرفت این استان توجه شود.
نماینده مردم قزوین در مجلس با اشاره به جایگاه ارزشمند حوزه علمیه قزوین در کشور و در استان ابراز کرد: حوزه علمیه قزوین در کنار دیگر مراکز علمی حوزوی در فراگیری معارف از سابقه‌ای درخشان و افتخارآمیز برخوردار و یکی از افتخارات حوزه علمیه این است که توانسته فرزانگان و علمای مطرح در کشور معرفی نماید که جای شکرگذاری است.
وی رسیدگی بیشتر به مدارس علمیه را بااهمیت دانست و گفت: امروز مدارس علمیه در قزوین به یک نگاه جدی برخوردار است و توجه بیشتر به این مدارس از اولویت‌های جدی نمایندگان شما در مجلس شورای اسلامی است.
در ادامه رحیم لو، رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه ضمن اشاره به انتصاب حجت الاسلام عباسی به عنوان مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: در معارفه شما حضور چشمگیر مردم از همه قشر حضور داشتند که این نشان دهنده این است که مردم استان به شما علاقه مند بوده و شما ارتباط بسیار نزدیکی با آحاد مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان دارید.
رئیس شورای شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: انتظاری که مردم استان از شما دارند این است که بتوانید با درایت وتدبیر خود تحول بزرگی در حوزه های علمیه انجام دهید.
رئیس شورای شهر اقبالیه ضمن رسیدگی به ساخت مدرسه علمیه در این شهر را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: شهر اقبالیه ظرفیت بالایی در داشتن یک مدرسه علمیه هم برای برادران و هم خواهران که امیدواریم در زمان تصدی شما این اتفاق مبارک انجام شود.
سپس حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین به رسیدگی بیشتر به مدارس علمیه صالحیه و سردارین در استان اشاره کرد و گفت: مدارس علمیه قزوین نگاه و رسیدگی بیشتری می‌طلبد که مدرسه صالحیه و مدرسه سردارین در این امر جدی است.
مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: مدرسه صالحیه از مدارس بسیار قدیمی این شهر بوده و علمای بزرگی در این مدرسه مشغول به تلمذ بوده که رسیدگی بیشتر به این مدرسه باید از اولویت های اصلی مسئولین شهر به خصوص مورد توجه جدی نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی باشد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان