۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ایران باید در اقدامی متقابل سفیر عربستان را اخراج کند
کد خبر: ۱۲۶۱۰۱ نویسنده: منصور حقیقت‌پور تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مصاحبه با صبح قزوین:

ایران باید در اقدامی متقابل سفیر عربستان را اخراج کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ایران اسلامی باید در قبال عملکرد غیردیپلماتیک عربستان مبنی بر قطع رابطه با ایران در اقدامی متقابل سفیر این کشور را از کشورمان اخراج کند.

ایران باید در اقدامی متقابل سفیر عربستان را اخراج کند
منصور حقیقت پور، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، درباره عملکرد عربستان عربستان در قطع روابط دیپلماتیک با ایران اظهار کرد: ایران اسلامی پیش بینی انقطاع روابط سیاسی با عربستان را متصور بود؛ امروز ما شاهد عِناد یک جریان دجال در ریاض بر علیه جهان اسلام هستیم.
وی در ادامه افزود: در این سال‌ها شمشیر کشیده سران سعودی در عراق، سوریه، بحرین و یمن به طور کامل نشان دهنده این مطلب بود که عربستان در حال حرکت و ظاهر کردن باطن سیاست خود است.
این نماینده مجلس با بیان اینکه حرکت عربستان در این چندسال نشاندهنده اتحاد آنها با صهیونیست بین الملل است، اذعان کرد: همه اقدامات گذشته عربستان حاکی از این مطلب است که سران این کشور به دنبال اتحاد نامشروع و غیرشرعی با اسرائیل هستند و لازمه این نوع تفاهم نیز بریدن از جهان اسلام و ضربه زدن به آن است.
وی تصریح کرد: ایران اسلامی به جز موضوع حج که برای استفاده معنوی ما مقبول است منفعت دیگری از عربستان سعودی نمی‌برد.
حقیقت‌پور ابراز کرد: جنایتکاران سعودی نفت 150 دلاری را به زیر 30 دلار رسانده است و هزاران انسان بی‌گناه را در کشورهای اسلامی به شهادت رساندند؛ امروز 150 هزارنفر در سوریه شهید شده‌اند.
وی عنوان کرد: این اقدام سعودی‌ها در قطع رابطه دیپلماتیک با کشورمان شاید آن ته مانده نگاهی که در بین برخی از سیاسیون کشورمان وجود داشته که باید رابطه با عربستان اصلاح شود، را تصحیح کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: عربستان باید منتظر خشم انقلابی مردم منطقه باشند تا کمر این ظالمان وهابی شکسته شود.
وی درباره واکنش ایران اسلامی در برابر اقدامات آل سعود تصریح کرد: ایران اسلامی باید در قبال عملکرد غیردیپلماتیک عربستان مبنی بر قطع رابطه با ایران در اقدامی متقابل سفیر این کشور را از کشورمان اخراج کند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان