۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر
کد خبر: ۱۲۶۰۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

بسیج رسانه برگزار می‌کند؛

اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر

اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در راستای نشان دادن نقش مهم و تاثیرگذار رسانه توسط بسیج رسانه استان قزوین برگزار می‌شود.

اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر   صبح قزوین ، سازمان بسیج رسانه در نظر دارد به منظور نشان دادن نقش مهم و تاثیرگذار رسانه در آگاهی بخشی قشرهای مختلف مردم از اخبار و واقعیت‌های موجود در جامعه اقدام به برگزاری اولین جشنواره رسانه ای ابوذر کند.
هدف از برگزاری این جشنواره رونمایی از بهترین آثار رسانه‌ای است که موضوع آنها حفظ و دفاع از منافع ملی و حمایت از دستاوردهای هسته‌ای و سیاست های اقتصاد مقاومتی است که بارها در سخنان مقام معظم رهبری به آنها اشاره شده است.
جشنواره رسانه‌ای ابوذر با محورهای تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، دفاع از دستاوردهای هسته‌ای، شناخت دشمن و اتکا به توان داخلی، بیداری اسلامی و مبارزه با تروریسم و موضوعات اجتماعی که انعکاس اخبار آنها فراموش شده است، در هفته پایانی دیماه سال جاری برگزار می‌شود.
علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا پایان روز 17 دیماه سال جاری می‌توانند آثار خود را در قالب‌های گزارش، خبر، عکس و تیتر از طریق فرم ثبت نام در وبسایت بسیج رسانه استان قزوین به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
قابل ذکر است آثار ارسال شده از سوی شرکت کنندگان در جشنواره باید علاوه بر برخورداربودن از مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در یکی از رسانه‌های مکتوب و یا مجازی منتشر شده باشد.
آدرس دبیرخـانه: قزوین؛ شهرک کوثر، بالاتر از فکه دوم، خیابان اندیـشه تقاطع ابوذر جنوبی پلاک 9، طبقه دوم سازمان بسیج رسانه استان قزوین. 
تلفن دبیرخانه: 028-33785100
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان