۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شرکت ۶۲۴ نفر از فرهنگیان در جشنواره تجارب تربیتی سال گذشته
کد خبر: ۱۲۶۰۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون پرورشی و فرهنگی استان:

شرکت ۶۲۴ نفر از فرهنگیان در جشنواره تجارب تربیتی سال گذشته

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در سال قبل تعداد ۶۲۴ نفر از فرهنگیان در مرحله شهرستانی جشنواره تجارب تربیتی در مناطق و نواحی استان شرکت داشتند که تعداد ۴۲ تجربه موفق به مرحله استانی راه یافت.

شرکت ۶۲۴ نفر از فرهنگیان در جشنواره تجارب تربیتی سال گذشته
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، حجت الاسلام علی انصاری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار داشت: جشنواره تجارب برتر تربیتی به منظور استفاده از اندوخته‌های تجربی معاونین و مربیان پرورشی، مشاوران تربیتی، مدیران و معلمان مدارس برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با هدف ترغیب و تشویق فرهنگیان برای حضور در عرصه‌های پژوهشی، تربیتی به منظور ارتقای کیفیت خدمات تربیتی به دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی استان خاطرنشان کرد: مستندسازی تجربیات مربیان و معاونین پرورشی، مشاوران تربیتی، معلمان و مدیران مدارس، شناسایی استعدادها در حوزه پرورشی و فرهنگی، توسعه فضای رقابتی بین فرهنگیان و معلمان، تولید آثار برتر تربیتی، پرورشی و فرهنگی و استفاده از یافته‌ها و تجارب برتر در مدارس و در حوزه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان از جمله اهداف این جشنواره می‌باشد.

انصاری تصریح کرد: زمان ارسال آثار از واحدهای آموزشی به ادارات نواحی و مناطق تا 15 بهمن ماه می‌باشد، نواحی و مناطق نیز تا 30 بهمن ماه فرصت دارند تا نسبت به داوری و طبقه بندی آثار اقدام و نفرات برتر را به استان معرفی نمایند.

این مسئول اضافه کرد: جشنواره تجارب برتر تربیتی در هفته تربیت اسلامی برگزار و از نفرات برتر مناطق و استان تقدیر خواهد شد، در سال قبل تعداد 624 نفر از فرهنگیان در مرحله شهرستانی جشنواره تجارب تربیتی در مناطق و نواحی استان شرکت داشتند که تعداد 42 تجربه موفق به مرحله استانی راه یافت.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان