۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین استفاده از ظرفیت هنرمندان استان در تولید و خلق آثار با محوریت نماز
کد خبر: ۱۲۵۹۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون مشارکت‌های مردمی ستاد اقامه نماز کشور تاکید کرد

استفاده از ظرفیت هنرمندان استان در تولید و خلق آثار با محوریت نماز

معاون مشارکت‌های مردمی ستاد اقامه نماز کشور بر استفاده از ظرفیت هنرمندان در تولید و خلق آثار با محوریت نماز تاکید کرد.

 استفاده از ظرفیت هنرمندان استان در تولید و خلق آثار با محوریت نماز
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، چهارمین جلسه کمیته فرهنگی بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز با حضور معاون مشارکت‌های مردمی ستاد اقامه نماز کشور و نمایندگان دستگاه‌های مختلف استان در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان قزوين برگزار شد.

سید علی منیری، معاون مشارکت‌های مردمی ستاد اقامه نماز کشور در این جلسه با اشاره به اهمیت تولید فکر و ایده‌های نو در برگزاری باشکوه اجلاس اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان باید از ظرفیت و امکانات خود برای برگزاری مطلوب اجلاس استفاده کنند.

وی در ادامه بیان کرد: باید از ظرفیت هنرمندان استان در تولید و خلق آثار استفاده کرد از این رو با شناسایی هنرمندان و برگزاری جلسات توجیهی و تقسیم کار، موضوعات متنوع با محوریت نماز در اختیار انها قرار گیرد.

معاون مشارکت‌های مردمی ستاد اقامه نماز کشور عنوان کرد: آثار خلق شده به نهادهای بالادستی اجلاس جهت تصمیم گیری ارسال می‌شوند تا آثار منتخب به عنوان تبلیغات محیطی شهر قزوین در زمان برگزاری اجلاس به نمایش گذاشته شوند.

حضور ورزشکاران و مدال آوران برجسته استان در اجلاس نماز
مهران قاسمی، معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این جلسه از حضور سفیران ورزشی، ورزشکاران و مدال آوران برجسته استان جهت حضور در اجلاس نماز برای افزایش گرایش نسل جوان به اقامه نماز خبر داد.

برگزاری 39 گفتمان دینی با محوریت نماز در قزوین
در ادامه حجت الاسلام عباس نظری، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین از برگزاری 30 گفتمان دینی با محوریت نماز در استان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در هر شهرستان 5 گفتمان برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه برای سه گروه دانش آموزی، دانشجویی و عمومی در آستانه اجلاس نماز تدارک دیده شده است.

نظری خاطرنشان کرد: 9 گفتمان دینی نیز جهت اجرا در محل نمایشگاه در نظر گرفته شده که صبح‌ها برای دانش‌آموزان و دانشجویان و بعداز ظهرها نیز به صورت عمومی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی به شکلی صورت گرفته تا پایان هر برنامه ختم به نماز شود ضمن اینکه برنامه‌های دیگری نظیر اصلاح قرائت نماز، بیان احکام شرعی و سایر موضوعات فرهنگی در نمایشگاه اجرا خواهد شد.

اکران شهری 30 طرح گرافیکی در قزوین به مناسبت برگزاری اجلاس نماز
در ادامه پرهیزگاری، نماینده اداره کل ارشاد اسلامی قزوین با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده برای اجلاس نماز بیان کرد: برگزاری مسابقه پیامکی از متن پیام‌های رهبری به 23 اجلاس گذشته، ارائه آثار خوشنویسان در نمایشگاه، تجلیل از پدیدآورندگان و نویسندگان فعال حوزه نماز استان از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است.

رازقی، نماینده جهاد دانشگاهی استان نیز اظهار کرد: طراحی محیطی با موضوع نماز از برنامه‌های جهاد دانشگاهی است که شامل کارگاه تولید اثر با حضور هنرمندان گرافیک به مدت سه روز و بخش اکران شهری 30 اثر گرافیکی است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان