۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین رئیس حوزه علمیه قزوین: دست انتقام الهی در کمین سران سعودی است
کد خبر: ۱۲۵۸۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

تجمع اعتراض آمیز در محکومیت اعدام شیخ نِمر برگزار شد؛

رئیس حوزه علمیه قزوین: دست انتقام الهی در کمین سران سعودی است

رئیس حوزه علمیه قزوین گفت: خدای متعال وقتی به خشم می‌آید انتقام الهی به میدان خواهد آمد و دست انتقام الهی در کمین سران سعودی است.

رئیس حوزه علمیه قزوین: دست انتقام الهی در کمین سران سعودی است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، تجمع اعتراض آمیز طلاب و اقشار مختلف مردم در محکومیت اعدام شیخ نمر، رهبر شیعیان عربستان پیش از ظهر امروز(یکشنبه) با حضور آیت الله عابدینی، امام جمعه قزوین، حجت الاسلام عباسی، رئیس حوزه علمیه و مسئولین استانی و طلاب و اقشار مختلف مردم در روبروی مسجد شیخ الاسلام برگزار شد.
در این تجمع حجت الاسلام علی عباسی، رئیس حوزه علمیه قزوین با محکوم کردن اقدام آل سعود در اعدام شیخ مجاهد آیت الله نِمر اظهار کرد: این شهید بزرگوار برای هدایت بندگان خدا حرکت انقلابی خود را آغاز کرد و سران آل سعود نتوانستند این روشنگری را تحمل کنند.
وی در ادامه افزود: امروز شهادت این مردان خدا و سربازان مدافع حرم حضرت زینب(س) نشاندهنده این مطلب است که عَلَم برافراشته مجاهدان راه خدا هنوز در ادامه مسیر نهضت عاشورا در برابر ظالمان لبیک گویان وجود دارد.
این استاد حوزه علمیه قزوین با اشاره به اینکه آیت الله نمر در اوایل انقلاب با سفر به ایران با تفکر امام راحل آشنا شد، بیان کرد: وی به مدت 10 سال در مدرسه قائمیه تهران به تحصیل علوم دینی مشغول بود و پس از آن با سفر به سوریه در حوزه حضرت زینب(س) ادامه تحصیل داد.
وی ادامه داد: این شهید برجسته در تهران و سوریه کرسی تدریس داشت و با شروع حمله عربستان به بحرین مبارزات گسترده خود را با جوانان شیعه عربستان علیه این رژیم ظالم شروع کرد.
عباسی ابراز کرد: در سال 2012 رژیم عربستان رهبر فکری شیعیان این کشور را زخمی و دستگیر کرد و به مدت 950 روز اجازه مداوای جراحت وی را نمی‌داد زیرا هدف آنها ایجاد مرگ تدریجی برای این شیخ شهید بود.
وی یادآور شد: از خصوصیات اخلاقی شهید نمر بلند منشی، دقت در حفظ، اصول و مبادی و ارزش‌های دینی که در خط مشی فکری و جهادی وی به وضوح آشکار بود.
رئیس حوزه علمیه قزوین در تصریح کرد: آیت الله نمر از دیدی باز و آگاه نسبت به حوادث جاری پیرامون خود چه در عربستان و چه در منطقه برخوردار بود و همین موارد باعث شد تا دارای دید تحلیلی دقیقی از جریان امور در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی باشد.
وی با اشاره به اعدام رهبر شیعیان عربستان گفت: این حرکت ناجوانمردانه بیش از هر چیز بیانگر ناکامی دشمنان اسلام و حکام خود فروخته آل سعود در مقابله با مبارزات مردم مسلمان کشورهای اسلامی همچون یمن، سوریه، لبنان و عراق بود.
عباسی در پایان عنوان کرد: خدای متعال وقتی به خشم می‌آید انتقام الهی به میدان خواهد آمد و دست انتقام الهی در کمین سران سعودی است و سران این کشور منتظر دست انتقام خدای متعال باشند.
سپس تجمع کنندگان این مراسم با شعارهای مرگ بر ال سعود، مرگ بر امریکا، مرگ بر اسراییل جنایت رژیم سفاک و خونریز آل سعود را محکوم نمودند.
انتهای پیام/2002  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان