۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین امت اسلام هرگز این ددمنشی را از یاد نخواهد برد
کد خبر: ۱۲۵۷۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

بیانیه مجمع بسیج اساتید استان قزوین در خصوص اعدام شیخ نمر

امت اسلام هرگز این ددمنشی را از یاد نخواهد برد

مجمع بسیج اساتید استان قزوین با صدور بیانیه‌ای انزجار خود را از این اقدام اعلام کردند.

امت اسلام هرگز این ددمنشی را از یاد نخواهد برد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، مجمع بسیج اساتید استان قزوین با صدور بیانیه‌ای انزجار خود را از این اقدام اعلام کردند.
متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت رهبر شیعیان عربستان، آیت الله نمر، نشانگر واقعیت تلخ تسلط افراطی‌گری و کینه پراکنی برخاسته از وهابیت بر حاکمیت رژیم سعودی و عمق بی‌تدبیری و ناتوانی دولت ریاض است که سرکوب را تنها راه خروج از بن بست و استیصال سیاسی خود دانسته است.
اقدام ددمنشانه رژیم مرتجع و تروریست پرور سعودی در اعدام آیت الله شیخ نمر نقض آشکار حقوق بشر و آزادی بیان بوده و نشان می‌دهد بنیان اینگونه جنایات تفکر وهابیت و جریان تکفیری- سلفی است که امروز داعش پرچمدار آن است.
بی شک اعدام ایشان توسط دست نشاندگان قدرت‌های سلطه جو، مدلی از نسل‌کشی و تسویه حساب سیاسی و مذهبی است که این روزها خاورمیانه و برخی کشورهای آفریقایی را دربرگرفته است و مدعیان حقوق بشر و مدافعان آزادی بیان برابر این نوع جنایات سکوت کرده است.
به دنبال بزک کردن چهره رژیم‌های خونخوار منطقه هستند. تردیدی نیست خون پاک این شهید والامقام، وحدت امت اسلامی را تقویت خواهد کرد و با طنین‌انداز شدن پیام راستین و آگاهی بخش آن در جای جای سرزمین حجاز، پرچم مقاومت و مبارزه آن روحانی جلیلی القدر به دست آحاد ملت مسلمان عربستان به ویژه جوانان غیور حجازی برافراشته نگه داشته شده و در آینده‌ای نه چندان دور انتقام سختی از جنایتکاران آل‌سعود گرفته و سقوط و فروپاشی پایه‌های این رژیم تروریست پرور، منفور و ضد اسلام را رقم خواهد زد.
امت اسلام هرگز این ددمنشی را از یاد نخواهد برد و از خون عزیزانش نخواهد گذشت. بی تردید این واقعه دردناک بیداری و آگاهی دینی و انقلابی را برای جامعه اسلامی به ارمغان خواهد آورد و برای آن قوم سعودی یهودی نیز ثمره‌ای جز رسوایی و انزوای هر چه بیشتر نخواهد داشت.
لذا مجمع بسیج اساتید استان قزوین با محکوم کردن این جنایت بزرگ و تسلیت به محضر ولی عصر(عج) مقام معظم رهبری و مسلمانان به ویژه شیعیان جهان از نخبگان، دانشگاهیان و عالمان مسلمان می‌خواهد در این شرایط خطیر که منطقه خاورمیانه و جهان اسلام درگیر توطئه‌های صهیونیستی و تکفیری است به رسالت واقعی خود عمل کرده و فریادگر مظلومیت این مرید با وفای حضرت سیدالشهدا(ع) و یارانش بوده و گوش‌ها و چشم‌های خفته جهانیان را بر این جنایت بی‌شرمانه بازنمایند.

انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان