۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اعدام شیخ «نمر» را محکوم کرد
کد خبر: ۱۲۵۶۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

درادامه محکومیت های مراجع و شخصیت های سیاسی دینی ؛

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اعدام شیخ «نمر» را محکوم کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین در پیامی اعدام شیخ «نمر باقر النمر» را از سوی آل سعود سفاک محکوم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اعدام شیخ «نمر» را محکوم کرد
به گزارش صبح قزوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین در پیامی اعدام شیخ «نمر باقر النمر» را از سوی آل سعود سفاک محکوم کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ المُشرِکونَ

آل سعود که مجری منویات استکبار جهانی و صهیونیزم بین المللی است و در راستای مطامع و منافع آن‌ها به کشور یمن حمله کرده، با مردم مسلمان جنوب عربستان در جنگ و ستیز است، هر فریاد آزادی‌خواهی را سرکوب می‌کند و دست جنایتکارش در تقویت داعشی های خونخوار فعال است، دست به جنایت دیگری زد و آیت‌الله علامه شیخ باقر النمر را به شهادت رساند.

این اقدام رژیم سفاک و منحوس آل سعود مسلمانان جهان، شیعیان عالم و حوزه‌های علمیه را عزادار کرد. کاری که اجداد سعودی‌ها یعنی سران شرک، کفر و الحاد با پیامبر اسلام (ص) و یاران و صحابه آن حضرت داشتند. اگر آن‌ها به نتیجه‌ای رسیدند، آل سعود هم به نتیجه می‌رسد؛ اما همانطور که آن‌ها مشمول لعن و نفرین خدا شدند و خدا فرمود: «تَبَّتْ یَدا أَبِی لَهَبٍ وَ تَبَّ»، مطمئناً آل سعود هم از خشم و قهر خدای متعال در امان نخواهد بود.
البته مسلمانان جهان، دولت‌های اسلامی وظیفه سنگینی بر عهده دارند. همه مسلمانان انتظار دارند پاسخی سخت، شکننده و قاطع به این جنایت رژیم منحوس امریکایی- یهودی آل سعود داده شود و از مظلومیت این شیخ مجاهد، بصیر، آگاه، بینا و این مبلغ الهی دفاع شود.
خدای متعال روح این عزیز گرامی را با ارواح انبیاء و اولیاء محشور فرماید و از خدای متعال برای این شیخ مظلوم، مجاهد، عالم ربانی و مبلغ راه خدا، علو درجات و حشر با انبیاء و اولیاء را مسئلت داریم.
والسلام علیکم
عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان