۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین رتبه برتر در حوزه نماز را کسب نمود
کد خبر: ۱۲۵۵۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

کسب موفقیتی دیگر توسط آموزش و پرورش استان قزوین

اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین رتبه برتر در حوزه نماز را کسب نمود

اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با توجه به ارزیابی های انجام شده توسط ستاد اقامه نماز استان در مورد برنامه ها و عملکرد دستگاه های اجرایی استان در امر نماز در سال ۱۳۹۳ موفق به کسب رتبه شایسته شد.

اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین رتبه برتر در حوزه نماز را کسب نمود
به گزارش صبح قزوین ، مراسم تجلیل از دستگاه‌های برگزیده استان در حوزه نماز، قرآن و عترت با حضور مسئولین کشوری و استانی در سالن دانشگاه فرهنگیان برگزار شد. 

اجلاس استانی نماز و ارائه دستاوردهای دستگاه ها و نهادهای استان در حوزه نماز، قرآن و عترت در سال 93 با حضور میرزایی دبیر هیأت دولت تدبیر و امید، همتی استاندار قزوین، حجت الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام موسوی رییس ستاد اقامه نماز استان و جمعی از مسئولین در سالن آمفی تئاتر داشنگاه فرهنگیان برگزار شد.

در این مراسم از دستگاه‌ها و نهادهایی که در ارزیابی ستاد اقامه نماز استان از کل دستگاههای استان حائز رتبه‌های شایسته تقدیر ویژه و شایسته تقدیر شده بودند، با اهداء لوح تقدیر شد.

اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با توجه به ارزیابی های انجام شده توسط ستاد اقامه نماز استان در مورد برنامه ها و عملکرد دستگاه های اجرایی استان در امر خطیر نماز در سال 1393 و براساس نظر هیأت داوران ستاد مذکور با کسب بالاترین امتیاز با عنوان یکی از سه نهاد برتر در حوزه نماز موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه گردید که مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

در این مراسم سالار قاسمی مدیرکل و رییس ستاد و شورای برنامه ریزی امور قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش استان با دریافت لوح تقدیر مورد تقدیر قرار گرفت. 

همچنین مدیر دبیرستان شاهد قائم ناحیه یک قزوین نیز با توجه به فعالیت‌های ارزنده در حوزه نماز از قبیل توسعه و تجهیز نمازخانه مدرسه، اجرای مطلوب طرح پیوند مدرسه و مسجد و اجرای طرح مبین (یاوران نماز) به عنوان مدرسه موفق استان انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.
انتهای پیام/7003

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان