۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین از حضور وزیر بهداشت در قزوین تا حواشی حضور نامزدهای انتخاباتی در فرمانداری
کد خبر: ۱۲۵۵۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ ساعت: ۱۳:۵ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

از حضور وزیر بهداشت در قزوین تا حواشی حضور نامزدهای انتخاباتی در فرمانداری

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

از حضور وزیر بهداشت در قزوین تا حواشی حضور نامزدهای انتخاباتی در فرمانداری
گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید.


گستاخی امروز آمریکا نتیجه کوتاه آمدن ایران در برجام است/ عده‌ای به بهانه مشارکت زنان در انتخابات به دنبال سوءاستفاده هستند
امام جمعه قزوین با بیان اینکه عده‌ای به بهانه مشارکت زنان در انتخابات به دنبال سوءاستفاده هستند، گفت: اگر در برخی عملکردهای خود در برابر غربی‌ها کوتاه نمی‌آمدیم امروز آنها این برخورد را با ایران نداشتند.

امروز کنار گذاشتن عناصر ارزشی بدنه انقلاب را تهدید می‌کند/ نفوذ از خطرات اصلی در پسا برجام است
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: نفوذ و رخنه در بین بدنه انقلاب و در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی و کنار گذاشتن عناصر ارزشی و حاکم نمودن عناصری دیگر از تهدیدات امروز کشور است.

دیدار وزیر بهداشت با نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین
وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی با نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین دیدار کرد.

دولت توان آغاز پروژه‌های جدید را ندارد/ نرم تخت‌های بیمارستانی قزوین پایین‌تر از متوسط کشوری
وزیر بهداشت گفت: دولت در شرایطی نیست که بتواند پروژه‌هایی با وسعت زیاد را آغاز کند بنابراین مسئولیت کار عمده بر دوش خود استان است، اما از طریق تغییر کاربری می‌توان زمینه‌ای را فراهم کرد و ثروت خلق کنیم تا بتوانیم بیمارستان‌ احداث کنیم.

امروز افرادی در استان نامزد انتخابات شده‌اند که منزلشان در سال 88 پایگاه فتنه‌گری بود
در بیانیه بسیج طلاب مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین آمده است: متاسفانه عده‌ای به خود جرأت حضور در عرصه انتخابات داده‌اند که منزلشان در سال 88 پایگاه فتنه و فتنه گری در قزوین بوده است.

مظلومیت طلبی در رد صلاحیت‌ها کلید فتنه پیش از انتخابات است/ ملت ایران دیپلماسی اشتیاقی و عزت التماسی نمی‌خواهد
زاکانی با بیان اینکه ملت ایران دیپلماسی اشتیاقی و عزت التماسی نمی‌خواهد، گفت: در حقیقت عده‌ای به دنبال ایجاد فتنه پیش از برگزاری انتخابات هستند و با هدفگذاری روی شورای نگهبان قصد ضربه زدن به نظام را دارد.

فتنه تغلب با رمز «تقلب» آغاز شد، واژه‌ای که دلداگان به نظام مقدس را به خروش افکند
در بیانیه تشكل جامعه اسلامي دانشجويان قزوین در گراميداشت نهم دیماه آمده است: بعد از اعلام نتایج که مخالف آنچه فتنه گران می‌خواستند بود، فتنه تغلب با اسم رمز «تقلب» آغاز شد. واژه‌ای که دلداگان به نظام مقدس را به خروش افکند.

مشاوره ژنتیک اقدامی مؤثر در پیشگیری از معلولیت‌ها
معاون پیشگیری بهزیستی استان قزوین گفت: مشاوره ژنتیک به منظور بررسی تشخیص مشکلات ژنتیکی خانواده‌ها، تعیین میزان خطر تهدید کننده هر خانواده در ارتباط با تولد کودک معلول و ارائه راهکارهای مناسب برای پیشگیری از آن صورت می‌گیرد.

حمایت از حیوانات یا دغدغه سگ دوستی؟
ماجرا از یک بنر ساده در جهت حمایت از حیوانات شروع شد اما این تمام ماجرا نبود.

چهره‌های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب استان قزوین درباره " 9 دی" چه گفتند؟
در این گزارش به سراغ چهره‌های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب استان رفتیم و پیام‌های 9 دی را از آنها جویا شدیم.

ضعف اقتصادی ما نتیجه ضعف فرهنگی است/ فساد و عدم توازن اقتصادی بزرگترین مانع تولید
عضو هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: راهبری اقتصاد کشور اگر بر عهده دولت است و در این زمینه خوب عمل شده پس باید گفت در حوزه فرهنگی هم باکفایت عمل کرده‌ایم؛ اما ضعف ما در حوزه اقتصاد نشانه ضعف در حوزه فرهنگی است.

بدون شک حوادث سال 88 فتنه بود/9 دی یوم الله است
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: بدون شک حوادث رخ داده در سال 88 فتنه بود و اگر کسی خلاف آن سخنی گوید در واقع خلاف منویات مقام معظم رهبری حرکت می‌کند.

فتنه‌ای که یوم تُبَلی السَرائر شد
یکی از اسامی روز قیامت، "یوم تبلی السرائر" به معنای روزیست که باطن‌ها آشکار می‌شود فتنه سال 88 انطباق کاملی بر این اسم پرمُسما داشت.

۹دی و خیز مجدد افراطیون در قزوین برای عبور از قانون/ انتظار از شورای نگهبان چیست؟
این اشخاص که هنوز نیامده شورای محترم نگهبان را جهت احراز صلاحیت خود تحت فشار قرارداده و رد صلاحیت احتمالی خود را غیرقانونی و تخلف می شمارند در سر خود چه می پرورانند و به دنبال چه نقشه‎های شوم دیگری هستند؟

حضور کشتی‌گیر نامدار استان در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
احسان لشگری در اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان حضور یافت.

افتتاح مهمانسرای ارزان قیمت فدک استان قزوین در مشهد
مهمانسرای ارزان قیمت فدک استان قزوین در مشهد با حضور آیت الله علم الهدی صورت گرفت.

چاقوی برنده کاهش قیمت نفت بر گلوی بودجه کشور
یک سالی است کاهش قیمت نفت همچون چاقویی برنده بر گلوی بودجه کشورمان قرار گرفته است و اکثر سازمان‌های دولتی با کمبود بودجه دست و پنچه نرم کرده و بسیاری از برنامه‌های عمرانی بر زمین مانده است.

نامزدهایی که آمده بودند تا فقط باشند!/ لطف استاندار خستگی خبرنگاران را به دَر کرد
ترافیک حضور چهره‌های مختلفی از جامعه پزشکی نیز در این یک هفته بسیار به چشم آمد و دندانپزشکان محترم این احساس تکلیف را با حضور پررنگ خود به خوبی به معرض نمایش گذاشتند.

گودبرداری غیراصولی جان یک کارگر را گرفت
گودبرداری غیراصولی در شهر محمدیه جان یک کارگر را گرفت.

افرادی که تریبون در اختیار دارند اعتماد مردم را خدشه دار نکنند
استاندار قزوین گفت: در ایام انتخابات از تمام مسئولین خواستارم مراقب اوضاع باشند و متقابلا از همه عزیزانی که تریبون در دست و مسئولیت دارند و تاثیر گذارند تقاضا میکنم اعتماد مردم را خدشه دار نکنند.

قزوین شهر آب‌انبارها/ آب انبار "حاج کاظم" زیباترین آب‌انبار شهر
کارشناس میراث فرهنگی آب انبار حاج کاظم را یکی از زیباترین آب انبارهای به جامانده معرفی کرد و گفت:در کتاب مینودر مرحوم گلریز شهر قزوین لقب « شهر آب انبارها» را به خود اختصاص داده است.

قاچاقچیان به اموات تازه دفن شده هم رحم نمی‌کنند
قاچاقچیان طارم غالبا از افرادغیر بومی بوده که در دسته‌ها 3 تا 15 نفر مجهز به فلزیاب ماهواره‌ای و حتی لپ تاپ و اِسکنر به راحتی در این منطقه مشغول به گشت زنی و غارت ثروت و میراث فرهنگی ایرانیان هستند.

کسب عناوین دومی و سومی رانندگان قزوین در رقابت‌های آفرود سبزوار
استان قزوین در رقابت‌های آفرود چندجانبه سبزوار عناوین دوم و سوم را از آن خود کرد.

عربستان در جنگ با یمن به بن بست رسیده است
عضو بعثه مقام معظم رهبری با حضور در قزوین گفت: موضوع سرزمین یمن یک مسئله مهم و ضروری بوده و باید در این منطقه که ظلم زیادی از طرف رژیم آل سعود به مردم مظلوم وبی گناه یمن می‌شود ابعاد آن برای همه مردم جهان تبیین و روشن شود.

مسئولین استان در زمینه شناسایی نخبگان و حمایت از آنان کم‌کاری دارند/ یکی از اختراعات ما در زمینه دیسک کمر و واریس پا است
پژوهشگر و مخترع جوان قزوینی گفت: مسئولین استان در زمینه شناسایی نخبگان و حمایت از آنان کم‌کاری دارند و یکی از اختراعات ما در زمینه دیسک کمر و واریس پا است.


انتهای پیام/9003



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان