۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین امیر پوردستان; اگر کسی خواهان تعرضی به خاک ایران باشد، ضربه ما بسیار "سخت‌تر" خواهد بود
کد خبر: ۱۲۵۴۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نیروهای مسلح ایران به‌صورت غافلگیرانه ضربه نخواهند خورد

امیر پوردستان; اگر کسی خواهان تعرضی به خاک ایران باشد، ضربه ما بسیار "سخت‌تر" خواهد بود

فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به‌صورت غافلگیرانه ضربه نخواهند خورد و اگر کسی خواهان تعرض به خاک ایران اسلامی باشد، قطعاً ضربه نیروهای مسلح ما بسیار سخت‌تر خواهد بود.

امیر پوردستان; اگر کسی خواهان تعرضی به خاک ایران باشد، ضربه ما بسیار "سخت‌تر" خواهد بود
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، یادواره شهید علی هاشمی و 400 شهید کوی ابوذر اهواز شامگاه جمعه 11 دی ماه در مسجد شهدای این منطقه برگزار شد.

امیر احمدرضا پوردستان در این مراسم با اشاره به درس‌های عاشورا اظهار داشت: امام حسین(ع) در شب عاشورا در آن اتفاقاتی که صورت گرفت، خواستند برای نسل آینده الگویی را به جا بگذارند که یک لشکر متشکل از 72 نفر چگونه برابر ارتش 100 هزارنفری یزید ایستادگی می‌کند و با خون خود بر آن ارتش مستحکم پیروز می‌شود.

وی در ادامه به معرفی شخصیت عابس بن شبیب شاکری پرداخت و افزود: این شهید بزرگوار در شب عاشورا به یاران امام حسین(ع) پیوست و در هنگام حمله کردن به دشمن یزیدی، برهنه به آنها هجوم برد و هدفش از این اقدام نشان دادن میزان ولایت پذیری خود از امام زمان خویش بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جهموری اسلامی ایران گفت: جوانی که می‌خواهد در رکاب امام زمان خود باشد باید تمام وجود خود را نیز در این راه قرار دهد؛ علی هاشمی و شهدای 8 سال دفاع مقدس نمونه‌ای از این ابراز علاقه به ساحت مقدس ولایت بوده‌اند.

پوردستان با تأکید براینکه امروز خوزستان در مرزهای کشور نیز دین خود را به کشور واسلام ادا می‌کند افزود: شهدا عهدی با خدا بسته بودند که با شهادت خود به این عهد را وفا کردند. رشادت‌ها و فداکاری‌های جوانان خوزستانی سبب شد که دشمن بعثی بیشتر از سوسنگرد پیشروی نکند.

وی ادامه داد: هنگامی که دستور عقب نشینی به نیروهای خودی داده شد، شهید هاشمی از قرارگاه زید بازنگشت و همچنان بر عهد خود باقی مانده بود چرا که الگوی شهدای ما امام حسین(ع) و یارانش بوده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جهموری اسلامی ایران با اشاره به اینکه اگر نیروهای اطلاعاتی وجود نداشته باشند حرکت به سمت جلو امکان پذیر نخواهد بود گفت: در دوران دفاع مقدس نیروهای اطلاعاتی ایران حتی از پشت سنگرهای دشمن نیز با خبر بوده‌اند و عملیات‌های موفقیت آمیز دوران دفاع مقدس با کوشش نیروهای اطلاعات به وقوع می‌پیوست.

پوردستان در بخش دیگر سخنان خود به تهدیدات جدید دشمن که در زمینه فرهنگی هستند اشاره کرد و گفت: سربازان و جان برکفان ایران اسلامی خود را برای مقابله با دشمن آماده کرده‌اند و در همین راستا مردم ولایت مدار ایران نیز باید خود برای مقابله با هجمه‌های دشمن آماده کنند.

وی قصد آمریکایی‌ها را نابودکردن قدرت بزرگ منطقه که ایران اسلامی است خواند و افزود: هدف آمریکایی‌ها از حمله به افغانستان و عراق، حمله نظامی به جمهوری اسلامی بود اما پس از 13 سال نتوانستند به خواسته‌های شوم خود برسند و این موضوع بخاطر ولایت مدار بودن مردم این مرز و بوم بوده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جهموری اسلامی ایران تصریح کرد: راهبرد جدید امریکا در منطقه مذهب علیه مذهب بوده است و با همین هدف نیروهای تکفیری را در منطقه پرورش داده است؛ همه گروهک‌های تکفیری با پول برخی کشورهای خودفروخته منطقه و حمایت آمریکا در حال فعالیت هستند.

پوردستان تصریح کرد: آمریکایی‌ها در جنگ سخت و نیمه سخت در مقابل ایران شکست خوردند و امروز در حال راه‌اندازی جنگ نرم هستند که به مراتب سخت‌تر از هر جنگی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به‌صورت غافلگیرانه ضربه نخواهند خورد و اگر کسی خواهان تعرض به خاک ایران اسلامی باشد قطعاً ضربه نیروهای مسلح ما بسیار سخت‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان