۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین معضل اقتصادی امروز از آثار شوم فتنه ۸۸ است/دشمن می‌خواهد فتنه پنجم را به ملت تحمیل کند
کد خبر: ۱۲۵۴۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه آبیک:

معضل اقتصادی امروز از آثار شوم فتنه ۸۸ است/دشمن می‌خواهد فتنه پنجم را به ملت تحمیل کند

امام جمعه آبیک با اشاره به این که تحریم ها و فشارهای اقتصادی خواسته فتنه گران علیه ملت ایران بود، گفت: معضل اقتصادی امروز از آثار شوم فتنه ۸۸ است

معضل اقتصادی امروز از آثار شوم فتنه ۸۸ است/دشمن می‌خواهد فتنه پنجم را به ملت تحمیل کند
به گزارش صبح قزوین ؛ حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه شهر آبیک ظهر امروز در خطبه‌ های نماز عبادی و سیاسی جمعه که در مسجد ولیعصر(عج) آبیک برگزار شد، با اشاره به هجوم داوطلبان برای نام نویسی در مجلس خبرگان، اظهار داشت: هجوم ۸۰۱ نفر برای حضور در مجلس خبرگان مجالی برای فتنه پنجم در کشور را فراهم می کند.
وی با اشاره به این که شورای نگهبان کار بسیار سخنی در پیش رو دارد، اضافه کرد: شورای نگهبان در این فرصت کوتاه چطور باید به وضعیت این همه کاندیدا رسیدگی کند و اگر یکی از افرادی که دست در دست فتنه گران گذاشته است را رد کند، آن ها فریاد می زنند و می گویند سورای نگهبان حقوق بشر ر زیر پا گذاشته است.
امام جمعه آبیک با اشاره به این که، آن افراد نالایق می گویند که شورای نگهبان حق ناس را پایمال کرده است، متذکر شد: اگر یک نفر از افراد نالایق بر روی یکی از صندلی های نظام بنشینند، حق الناس است.
این مسئول با اشاره به این که اگر برای دختر شما یک خواستگار بیاید در مورد وی تحقیق می کنید، متذکر شد: آیا مملکت ما، دین ما، آزادگی و آزادی ما ارزشش از دخترمان کمتر است، این افراد فردا می خواهند به جای مردم صحبت کنند، شورای نگهبان وظیفه دارد در خانه ملت را بر روی همه خیانتکاران و فتنه گران ببندد.
خطیب نماز جمعه شهر آبیک با اشاره به این که مهمترین درس راهبردی حماسه ۹ دی هوشیاری و آمادگی در برابر فتنه‌های جدید است چرا که دشمن همواره درصدد ایجاد فتنه‌های جدید است، گفت: فتنه گران از دشمنان خواستند که نحریم های سخت تری بر این ملت شریف تحمیل کنند.
این مسئول هشدار داد: سران فتنه ۸۸ در همین راستا اسیر مقام و ریاست شده و اهداف امام و شهدا را فراموش کردند و کر و کور شدند و به بهانه واهی تقلب در انتخابات توسط دشمنان داخلی و حمایت گسترده آمریکا و اسرائیل دست به تخریب بیت‌ المال، اماکن عمومی و اهانت به نماد عزاداری امام حسین(ع) و به شهادت رساندن عزیزان بسیجی و درنهایت حمله به ولایت‌ فقیه زدند.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که مردم در ۹ دی آثار مخرب اجتماعی و سیاسی را از بین بردند، عنوان کرد: فتنه گران ضررهای اقتصادی زیادی را بر این ملت تحمیل کردند که جز با توجه به اقتصاد مقاومتی برطرف نخواهد شد.
وی به ۱۷ دی ماه و اجرای توطئه استعماری کشف حجاب به دستور رضاخان پهلوی در سال ۱۳۱۴ شمسی اشاره کرد و گفت: کودتای رضاخان و حاکمیت استبداد سیاه سرآغاز یک دوره سیاسی خاص همراه با تحولات اقتصادی،‌ اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در ایران بود.
امام جمعه آبیک افزود: اساس این تحولات مبارزه فرهنگی با ارزش‌های دینی و ترویج تجددطلبی با بهره‌گیری از الگوهای اروپایی مهمترین رکن برای پیشبرد اهداف راهبردی غرب در رأس برنامه‌های حکومت رضاخان قرار گرفت.
خطیب نماز جمعه آبیک با اشاره به این که مقام معظم رهبری با خانواده شهدای مسیحی دیدار داشتند که سیره رفتاری ایشان باید برای همگان الگو باشد. افزود: ارمنی‌ ها در میان اقلیت‌ های ایران بیش ترین شهید را تقدیم نظام مقدس ایران اسلامی کرده‌ اند چرا که فرهنگ شهادت در میان ارمنی‌ ها مانند ایران اسلامی نهادینه شده است.
حجت الاسلام موسوی در پایان با اشاره به این که ارمنی‌ ها هم کشته شدن در راه دین را شهادت می‌ دانند و برای دفاع از کشور خود پیشتاز بوده‌ اند، گفت: مسلمانان نه تنها با مسیحیت مشکلی ندارد بلکه بذر نفاق بین شیعه و سنی نیز ار دامان شیطان بزرگ نشأت می گیرد.

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان