۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دلیل غیبتم کفاشیان بود/ نمی‌توانم جایی باشم که صداقت نیست
کد خبر: ۱۲۵۴۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

محمد خاکپور عنوان کرد

دلیل غیبتم کفاشیان بود/ نمی‌توانم جایی باشم که صداقت نیست

سرمربی تیم فوتبال امید ایران با اشاره به دلیل غیبتش در مراسم بدرقه این تیم گفت: تنها دلیل غیبتم در این مراسم رئیس فدراسیون فوتبال بود چرا که نمی‌توانم در جایی باشم که صداقت نیست.

دلیل غیبتم کفاشیان بود/ نمی‌توانم جایی باشم که صداقت نیست
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، محمد خاکپور صبح امروز شنبه و پیش از سفر تیم فوتبال امید ایران به مشهد، در مورد غیبتش در مراسم جمعه شب بدرقه اعضای این تیم گفت: حقیقتا دلیل غیبتم در این مراسم شخص علی کفاشیان بود. نمی توانم جایی باشم که صداقت نیست و ساکت باشم.

وی افزود: اگر در این مراسم حضور داشتم مجبور بودم حرفی بزنم. برای همین نیامدم.

سرمربی تیم فوتبال امید در مورد اینکه هنوز قراردادش را امضا نکرده است گفت: نمی خواهم در این مورد حرف بزنم.

محمد خاکپور درباره خط خوردن احمد نوراللهی از تیم امید و اعتراض باشگاه پرسپولیس به این موضوع، تاکید کرد: پای نوراللهی آسیب دیده بود و جواب آزمایش آن هم هست. اینکه چطور نوراللهی در پرسپولیس بازی کرد را نمی دانم ولی ما باید روی بازیکنی حساب کنیم که هر سه روز یکبار برای تیم امید بازی کند. اگر او را با خودمان به قطر ببریم و نتوانیم بازی بدهیم تیم ضرر می کند.

وی در خصوص غیبت سردار آزمون، سعید عزت اللهی، علیرضا جهانبخش، خط خوردن نوراللهی و مصدومیت روزبه چشمی و اینکه آیا این غیبت ها باعث ضعیف شدن خط میانی و حمله تیم ملی نمی شود گفت: ما هیچ مشکلی در خط میانی نداریم. دوست داشتیم لژیونرها اضافه شوند که طبق قانون این اتفاق رخ نداد. الان بهترین بازیکنان ایران در تیم امید هستند و مشکل خاصی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال امید درباره اینکه مایلی کهن گفته بود قراردادش سر میز شام (پس از مراسم جمععه شب بدرقه) امضا شده است، افزود: از این موضوع بی خبرم. درباره قراردادی که ارزش ندارد صحبت نمی‌کنم.

انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان