۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین معلمان عامل موثری در روشنگری فتنه‌ها هستند
کد خبر: ۱۲۵۰۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور:

معلمان عامل موثری در روشنگری فتنه‌ها هستند

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: در همه اعصار، دوره‌ها و در زمانی‌که جامعه غبار فتنه می‌گیرد معلمان بهتر از همه می‌توانند علم خود را آشکار کنند تا جامعه راه خود را پیدا کند.

معلمان عامل موثری در روشنگری فتنه‌ها هستند
شعبانعلی رمضانیان، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، اظهار کرد: یادآوری ایام و بزرگداشت روزها در طول تاریخ همواره با اهداف و نیاتی روبرو بوده که در صدر آنها، درس‌آموزی و عبرت‌گیری از حوادث و اتفاقاتی‌ست که در گذشته رخ داده است.

وی افزود: برای اینکه دوباره جامعه دچار چنین اتفاقی نشود و حادثه‌ای مشابه حوادث قبل آسیب به جامعه وارد نکند ما در طول سال ایام و مناسبت‌های را یادآوری و تکرار می‌کنیم تا این درس‌ها به جامعه انتقال پیدا کند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور خاطرنشان کرد: یکی از حوادث بسیار بزرگ و تاثیرگذار در تاریخ ملت ایران و سایر ملت‌های مسلمانان حادثه 9 دی سال 88 بود.

وی در ادامه تصریح کرد: این حادثه در حقیقت حرکت مردمی، جوشش و خروشی بود علیه آنچه که در آن احساس خطر می‌کردند چرا که متوجه شدند اساس آنچه برایش خون داده‌اند به خطر افتاده است.

رمضانیان عنوان کرد: برخی به صورت آشکارا و برخی در پوشش درصدد برآمدند تا دستاورد گرانبهایی که در طول سال‌ها با زحمت به‌دست آورده‌اند از آنها بگیرد.

وی ادامه داد: حادثه 9 دی در حقیقت هشدار و یادآوری است برای همه کسانی‌که متاسفانه همچنان به فکر توطئه و فتنه هستند که اگر مردم دوباره چنین حسی کنند حرکتی عظیم‌تر از گذشته را به نمایش خواهند گذاشت.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور حادثه 9 دی را نشانگر شور و شعور مردم عنوان کرد و گفت: در این زمینه همه می‌توانند نقش آفرینی کنند معلمان و جامعه فرهنگیان نیز به واسطه علم و آگاهی و اعتماد و نفوذی که در بین آحاد مردم دارند از بسیاری از اقشار دیگر جامعه بهتر می‌توانند عمل کند.

وی در پایان تاکید کرد: در همه اعصار، دوره‌ها و در زمانی‌که جامعه غبار فتنه می‌گیرد معلمان بهتر از همه می‌توانند علم خود را آشکار کنند تا جامعه راه خود را پیدا کند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان