۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین همایش بصیرتی فرهنگیان بسیجی استان قزوین برگزار شد
کد خبر: ۱۲۴۹۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

با حضور رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور؛

همایش بصیرتی فرهنگیان بسیجی استان قزوین برگزار شد

به مناسبت حماسه باشکوه ۹ دی، همایش بصیرتی فرهنگیان بسیجی استان قزوین با حضور رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در قزوین برگزار شد.

همایش بصیرتی فرهنگیان بسیجی استان قزوین برگزار شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، به مناسبت حماسه باشکوه 9 دی، همایش بصیرتی فرهنگیان بسیجی استان قزوین با حضور رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور، مسئولان استانی و فرهنگیان بسیجی نواحی یک و دو در سالن کوثر قزوین برگزار شد.

شمس الله غلامی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین در این همایش اظهار کرد: فرهنگیان به عنوان بسیجیان حاضر در سنگر تعلیم و تربیت وظایف مهمی را برعهده دارند.

وی افزود: 9 دی روز میثاق مردم با ولایت و در جهت تحقق اهداف و آرمان‌های شهدا بود که با حضور پرشور مردم خاصه بسیجیان شکل گرفت و باید گرامی داشته شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین خاطر نشان کرد: در بحث آموزش و پرورش و فرهنگیان که ارتباط نزدیکی با دانش‌آموزان و اولیای آنها دارند تکلیف این است که با شناخت و آگاهی نسبت به مشکلات و با داشتن نگاه ویژه و رصد مسائل مختلف با عینک واقع بینانه سخن گوییم.

وی در ادامه تصریح کرد: معتقدیم که همکاران فرهنگی که قرار است 30 سال خدمت در آموزش و پرورش داشته باشند همواره حضور فعالی داشته به طوری‌که تاریخ نویسان با قلم خود نیز بر آن تاکید دارند.

غلامی افزود: نگاه، حضور و ورود فرهنگیان به عنوان عنصری فعال در جامعه در واقع برگرفته از بطن اجتماع و دارای اثربخشی فراوانی است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین مهم‌ترین وظیفه فرهنگیان را پیروی از ولایت فقیه دانست و گفت: داشتن احساس مسئولیت در رویارویی با مباحث مختلف، تبعیت از ولایت فقیه و مردمی بودن از دیگر ویژگی بسجیان فرهنگی است که همیشه در صحنه‌های مختلف در کنار سایر مردم حضور فعالی داشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیجی الگوی همه خوبی‌ها است عنوان کرد: 35 هزار دانش‌آموز شهید کشور حاصل تربیت فرهنگیان است که در حماسه 8 سال دفاع مقدس، در راستای اهداف انقلاب و نظام از جان خود گذشتند.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان