۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مردم در حماسه ۹ دی خط و مرزشان را با معاندان مشخص کردند
کد خبر: ۱۲۴۹۵۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مردم در حماسه ۹ دی خط و مرزشان را با معاندان مشخص کردند

نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: مردم ایران بعد از هشت ماه فتنه‌گری ایادی خارجی و داخلی مستکبر بالاخره در ۹ دی با خلق حماسه بی‌نظیر خط و مرزشان را با معاندان نظام اسلامی مشخص کردند.

مردم در حماسه ۹ دی خط و مرزشان را با معاندان مشخص کردند

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین از اردبیل، حجت‌الاسلام میرقسمت موسوی صبح امروز در دیدار مردمی خود در گرمی اظهار کرد: قیام 9 دی ملت ایران که حاصل هشت ماه صبوری و سعه صدر بود بالاخره با حضور گسترده آحاد مردم بعد از پرده‌دری‌هایی که فتنه‌گران در روز عاشورا از خود نشان دادند جمعیت میلیونی ملت ایران مقابل این فتنه‌گران به پا خاستند و با قدرت تمام فریاد نابودی و اضمحلال آنها را سر دادند.

وی گفت: موج جمعیتی که در این روز به صحنه آمده بودند به معنای واقعی دشمن را در اهداف کورشان زمین‌گیر کرده و هیبت و شکوه واقعی جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشته و به همه ثابت شد که این ملت قدرت آن را دارد تا با یک خیز عمومی و شایسته بتواند دشمن را در اهداف زمین‌گیر کرده و زمینه ناامیدی و یاس بدخواهان را نیز فراهم کند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی حضور مردم را در صحنه 9 دی تمام‌کننده و برملاکننده پشت صحنه‌های فتنه‌گری‌های سال 88 توصیف کرد و یادآور شد: در این حماسه بزرگ شرکت‌کنندگان در حقیقت با حمایت از جایگاه ولایت مطلقه فقیه و رهبری دینی جامعه بار دیگر به شجاعت، صلابت و تدبیر مقام معظم رهبری رای آری داده و ثابت کردند که خط انقلاب و رهبری هیچ وقت نمی‌تواند مورد طمع و دست‌انداز دشمنان قرار گیرد.

موسوی بیان کرد: خط قرمز ملت ایران احترام به شعائر دینی و همچنین ارزش‌های نبوی، علوی و حسینی است و این ملت در 9 دی اجازه ندادند تا عبور از خط قرمز تشیع که عشق و علاقه به ساحت سیدالشهدا (ع) است مورد تاخت و تاز اندیشه کوردلان قرار گیرد و یا بخواهند از این ظرفیت عظیم حضور مردم به نفع خود سوءاستفاده کنند.

وی 9 دی را نماد حق‌شناسی ملت و دشمن‌شناسی بهنگام آنها توصیف کرد و ادامه داد: شاید تا 9 دی عده‌‌ای فکر می‌کردند که برخی فتنه‌گران داخلی حرکت عادی و در راستای دعوای انتخاباتی را ادامه می‌دهند در حالی که در 9 دی خط و مرز ملت ایران با بدخواهان و فتنه‌گران مشخص شد و آنها به صحنه آمدند تا ثابت کنند که هیچ وقت میدان دفاع از انقلاب، هویت اسلامی و فرهنگ عاشورایی را از دست نمی‌دهند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز نیز شرایط حساس‌تری را در پیش داریم و مقام معظم رهبری بارها بر مسئله و موضوع نفوذ دشمن تاکید کرده تا به زعم خود بتواند به حرکت بالنده ملت ایران ضربه وارد کند اما مردم ما در انتخابات هفت اسفند امسال نیز با مشارکت بالای خود بار دیگر نشان خواهند داد که این انقلاب بر پایه حضور و پشتیبانی مردم سرزنده است و قصد ندارد در برابر خواسته‌های دشمن کوتاه آمده و یا از مسیر آرمانی خود دور شود.

موسوی بیان کرد: مردم ایران بعد از هشت ماه فتنه‌گری ایادی خارجی و داخلی مستکبر بالاخره در 9 دی با خلق حماسه بی‌نظیر خط و مرزشان را با معاندان نظام اسلامی مشخص کردند.

انتهای پیام/62004/ح30/ف4004

http://fna.ir/84CEIV

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان