۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین امروز افرادی در استان نامزد انتخابات شده‌اند که منزلشان در سال ۸۸ پایگاه فتنه‌گری بود
کد خبر: ۱۲۴۹۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

بیانیه بسیج طلاب مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین:

امروز افرادی در استان نامزد انتخابات شده‌اند که منزلشان در سال ۸۸ پایگاه فتنه‌گری بود

در بیانیه بسیج طلاب مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین آمده است: متاسفانه عده‌ای به خود جرأت حضور در عرصه انتخابات داده‌اند که منزلشان در سال ۸۸ پایگاه فتنه و فتنه گری در قزوین بوده است.

امروز افرادی در استان نامزد انتخابات شده‌اند که منزلشان در سال ۸۸ پایگاه فتنه‌گری بود
به گزارش خبرنگار سیاسی   صبح قزوین ، بسیج طلاب مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین به مناسبت 9 دی ماه بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر کردند:
( آنها می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند ولی خداوند نور خود را کامل می‌کند هرچند کافران خوش نداشته باشند. سوره صف آیه 8)
در ابتدای این بیانیه آمده است: 9 دی یک نمونه‌ای بود از همان خصوصیتی که در انقلاب وجود داشت، یعنی مردم احساس وظیفه دینی کردند و دنبال این وظیفه عمل صالح خودشان را انجام دادند؛ عمل صالح این بود که توی خیابان بیایند؛ نشان بدهند بگویند مردم ایران اینند.( حضرت امام خامنه ای 21/9/1390)
نهم دی ماه روز تجلی حماسه بزرگ و میثاق مجدد و معنادار آحاد ملت با انقلاب و مقام عظمی ولایت، روز اتمام حجت مردم بصیر با دشمنان داخلی بود و خارجی و روز فوران آتشفشان صبر مردم نسبت به فتنه گران و بی خیالان نسبت به آن بود.
هرچند این فتنه با مدیریت مثال زدنی مقام معظم رهبری و حضور ملت ختم به خیر گردید اما لازم است این فتنه که هدف اصلی آن ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و در رأس آن ولایت فقیه بود به عنوان شاخص بسیار مهم برای همه مردم و مسئولین قرار گیرد.
در ادامه این بیانیه می‌افزاید: با توجه به اینکه سران فتنه زمانی از مسئولان نظام و بعضی از آنها از منتسبان و نزدیکان امام (ره) بودند؛ اعلام می‌داریم طبق فرموده رهبر کبیر انقلاب « من در طول مدت نهضت و انقلاب به واسطه سالوسی و اسلام نمایی بعضی افراد ذکری از آنان کرده و تمجیدی نموده‌ام؛ که بعد فهمیدم از دغلبازی آنان اغفال شدم. آن تمجیدها در حالی بود که خود را به جمهوری اسلامی متعهد و وفادار می‌نمایاندند و نباید از آن مسائل سوء استفاده شود و میزان در هر کس حال فعلی او است. "(وصیتنامه امام راحل، ص 94) صلاحیت افراد را به حال فعلی و میزان وفاداری آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضرت امام خامنه ای مدظلله العالی سنجیده شود.
این بیانیه ادامه می‌دهد: مردم ولایتمدار قزوین همواره حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی و افرادی که در این راه قدم برداشته، بوده و هستند. اکنون در آستانه انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شاهد فعالیت‌های شیطنت آمیز عده‌ای از افراد، با سابقه فتنه گری در شهر شهید پرور و انقلابی قزوین هستیم. متاسفانه عده‌ای به خود جرأت حضور در عرصه انتخابات داده‌اند که منزلشان در سال 88 پایگاه فتنه و فتنه گری در قزوین بوده است اما مردم انقلابی و بصیر شهر شهیدان بابایی و رجایی هرگز فراموش نمی‌کنند؛ کسانی را که منزلشان به بهانه عزای سیدالشهدا جولانگاه سران فتنه بود که در روز عاشورای 88 حرمت سید الشهدا را شکسته و به انقلاب پشت کردند.
به مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌داریم ما تا آخرین نفس و آخرین قطره خون پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه خواهیم بود. لذا به برخی افراد به اصطلاح خواص اخطار می‌دهیم وجهه از دست رفته خود در بین انقلابیون و گروه‌های متدین را به نفرت بیش از پیش بدل نسازند و با بیان عباراتی مانند "شورای رهبری" دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را بیش از این به خود امیدوار ننمایند و با پایان دادن به این عبارات و موضع گیری های مضحک، آبی باشند بر آتش و فتنه خود ساخته شان.
این بیانیه تصریح می‌کند: برخی از جریان‌های ظاهرا انقلابی ولی وابسته به فتنه مگر خواب روزهای دوم خرداد و یا محافل حجتیه خود را ببینند که نگاه چپ به رکن انقلاب این ملت بیافکنند و آگاه باشند با وجود لایه‌های مذهبی که در مقابل چشمان کورشان دیده نمی‌شود؛ قطعا محکوم به نابودی و ذلالت خواهند بود.
همچنین به دولت محترم پیشنهاد می‌کنیم که از حرکت انقلابی مردم در 9دی 88 درس گرفته؛ سیاست خارجه‌ای را که صنعت هسته‌ای کشور را به باد داد؛ سیاست خارجه‌ای را که در برابر تهاجم وحشیانه عربستان در یمن سر فروآورد؛ سیاست خارجه‌ای را که قیمت نفت را به پایین ترین حد ممکن آن رساند؛ سیاست خارجه‌ای را که به پاسپورت ایرانی و سایر کشور ها اعتبار بخشیده!!!
سیاست خارجه‌ای را که با لبخند خود حجاج را در منا قربانی کرده را کنار گذاشته و به جای فروآوردن سر تعظیم و لبخند بر بیگانه، سری هم در مقابل ملت خود به نشان تعظیم فروآورده و آن رهبر فرزانه ناامید از سیاستمداران را با مواضع صریح و انقلابی و نه با لبخند، مجددا امیدوار نماید.
در پایان این بیانیه آمده است: امروز در آستانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، ملت اجازه نخواهند داد تا بار دیگر مجلس ششمی روی کار آید که امروز اعضای نامیمون آن بعد از گذشت سال‌ها از نمایندگیشان باعث ننگ و بی آبرویی نظام اسلامی ما باشند. وظیفه خطیر و سرنوشت ساز شورای نگهبان در این برهه از زمان، بیش از پیش احساس می‌گردد.
ما بسیجیان و طلاب مدرسه علمیه مولاوردیخان، ضمن اعلام حمایت از مواضع روشن گرانه، دلسوزانه و پدرانه آیت الله عابدینی نماینده محترم ولی فقیه در استان، نسبت به فعالیت فتنه گران، خان و خانزادگان، اعلام می‌داریم:
خط قرمز مردم انقلابی قزوین فتنه و فتنه گران هستند لذا از شورای محترم نگهبان خواستاریم در تایید صلاحیت ها , فرموده حضرت امام خمینی (ره)رامد نظر قرار دهند: « از حضرات فقهای شورای نگهبان تقاضا می‌شود به هیچ وجه ملاحظه اشخاص و یا گروه های انحرافی را ننموده و وظیفه بسیار خطیر خود قیام و اقدام نموده و نگهبانی از اسلام و احکام مترقی آن نمایند و خدمت خود را با قدرت تمام در پیشگاه خداوند متعال و ولی مطلق او حضرت ولی الله اعظم امام عصر (عج) عرضه دارند»
والسلام علیکم.۱۳۹۴/۱۰/۹
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

علوی / ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

قطعا دوستان عزیز بین طرفداری از یک کاندیدا در انتخابات سال 88 با فتنه بعد از انتخابات فرق قایل می شوند اگر فرق قایل نشویم آنگاه تقریبا باید ملت را به دو دسته فرضی تقسیم کنیم طرفداران فتنه و طرفداران انحراف که یقینا شان مردم بزرگوار ایران که در لبیک به ندای ولی امر خود و بر اساس تکلیف شرعی در انتخابات شرکت کردند اجل از این مباحث است . من به یاد ندارم در قزوین بعد از انتخابات88 اتفاقی افتاده باشد پس بسط فتنه به شهرستان ها واقعیت ندارد
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان