۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بازرسی از استخرهای استان در دستور کار هیئت نجات غریق قرار دارد
کد خبر: ۱۲۴۸۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نظارت برنحوه مدیریت استخرهای استان

بازرسی از استخرهای استان در دستور کار هیئت نجات غریق قرار دارد

تمدید پروانه فعالیت استخرها منوط به رعایت ضوابط ارائه شده از سوی فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور است.

بازرسی از استخرهای استان در دستور کار هیئت نجات غریق قرار دارد
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: نظارت برنحوه مدیریت استخرهای استان و عملکرد منجیان غریق بر عهده هیئت نجات غریق و غواصی است که بر همین اساس این هیئت هر ساله در 2 نوبت با بکارگیری بازرسین مجرب در بخشهای آقایان و بانوان به بررسی نحوه اداره استخرها می پردازند.
علی شهروان اظهار داشت بازرسیهای این هیئت براساس چک لیستهای ارسالی از فدراسیون نجات غریق، بر اموری همچون پروانه بهره برداری، تعداد منجیان غریق، دارا بودن گواهی آمادگی منجیان غریق، بیمه استخر ، وجود امکانات سخت افزاری برای کمکهای اولیه، کیفیت آب ، نحوه حضور مدیران استخرها و ... متمرکز می باشد که بازرسان اعزامی بصورت سرزده نسبت به تکمیل و ارائه فرمهای مربوطه به هیئت اقدام می نمایند.
شهروان در ادامه گفت : هیئت نجات غریق وغواصی استان پس از بررسی وضعیت استخرها حسب مورد نسبت به ارائه تذکر ویا انعکاس موارد به اداره ورزش و جوانان برای جلوگیری از ادامه فعالیت اماکن آبی اقدام خواهد نمود.
این مقام مسئول در پایان از مالکین و مدیران محترم استخرهای استان خواست با توجه به حساسیت استفاده عموم مردم از اماکن آبی، ارتباط خود را با هیئت نجات غریق استان بیشتر نموده و نسبت به رعایت دستور العملهای این هیئت و انجام ضوابط پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی اقدام نمایند. 

انتهای پیام/7008

منبع: هیئت نجات غریق وغواصی استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان