۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مظلومیت طلبی در رد صلاحیت‌ها کلید فتنه پیش از انتخابات است/ ملت ایران دیپلماسی اشتیاقی و عزت التماسی نمی‌خواهد
کد خبر: ۱۲۴۸۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

زاکانی در قزوین:

مظلومیت طلبی در رد صلاحیت‌ها کلید فتنه پیش از انتخابات است/ ملت ایران دیپلماسی اشتیاقی و عزت التماسی نمی‌خواهد

زاکانی با بیان اینکه ملت ایران دیپلماسی اشتیاقی و عزت التماسی نمی‌خواهد، گفت: در حقیقت عده‌ای به دنبال ایجاد فتنه پیش از برگزاری انتخابات هستند و با هدفگذاری روی شورای نگهبان قصد ضربه زدن به نظام را دارد.

مظلومیت طلبی در رد صلاحیت‌ها کلید فتنه پیش از انتخابات است/ ملت ایران دیپلماسی اشتیاقی و عزت التماسی نمی‌خواهد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس شب گذشته(چهارشنبه) در مسجد امام خمینی(ره) در همایش بزرگداشت "9 دی" اظهار کرد: مردم در روز 9 دین براساس دینمداری برای دفاع از ارزش‌ها، حفظ کیان انقلاب اسلامی، رهبری و قانون در میدان حاضر شدند و دست رد به سینه کسانی زدند که با قانون گریزی به فتنه گری پرداختند.
وی در ادامه افزود: فتنه سال 88 عبرتی برای همه مردم ایران است تا به فتنه‌های بزرگتری دچار نشوند به فرموده رهبر معظم انقلاب، اگر با ریشه‌های فتنه سال 78 برخورد می‌شد در سال 88 شاهد شکل گیری این فتنه بزرگتر نبودیم.
این کارشناس سیاسی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی امام در صحنه داخل با بُت و استبداد ستم شاهی روبرو بود، اذعان کرد: ایشان در صحنه مبارزه نیز با گروه‌هایی مواجه بود که از بُعد روش و تفکر با ایشان تفاوت داشتند.
وی ادامه داد: یعنی حضور منافقین و مارکسیست‌ها با حملات کور و ملی مذهبی با اندیشه التقاطی خود در نگاه خودشان با شاه مبارزه می‌کردند اما امام در جهت استبدادزدایی قیام نمود و با پیروزی انقلاب همه این تفکرات کنار زده شد و عده زیادی با سیلی خوردن از امام راحل ضد انقلاب شدند.
زاکانی ابراز کرد: در آن دوران غرب در صحنه بین المللی با شعار آزادی و شرق با شعار مساوات در برابر امام ایستادند اما ایشان با شعار "نه شرقی، نه غربی" با استقلال خط مقاومت در جهان را شکل دادند.
وی بیان کرد: در آغاز انقلاب افرادی در داخل و خارج از کشور بودند که با راه‌های مختلف به مبارزه با انقلاب پرداختند و حضور با بصیرت مردم در صحنه و پشتیبانی آنها از رهبری و نظام توانست انقلاب را در این 37 سال بیمه کند.

تخریب جایگاه ولایت فقیه و وحدت بین مردم از اهداف دشمن است

این نماینده مجلس تصریح کرد: امروز پس از 37 سال ضدانقلاب‌ها با عناوین مختلف جبهه واحدی را علیه انقلاب شکل داده‌اند، 9 دی روز قیام همگانی ملت ایران از روی بصیرت در برابر این جبهه واحد بود این روز مشت دشمنان را باز کرد و اجازه دستیابی آنها به اهدافشان را نداد.
وی یادآور شد: از ابتدای انقلاب تا به امروز با شیطان بزرگ یعنی آمریکا در نبرد هستیم اما تلاش عده‌ای در جهت پنهان کردن کراهت و خوی خون آشامی این کشور است.
زاکانی با بیان اینکه آمریکا پس از شکست در سال 67 از کشورمان جنگ نرم را علیه ایران آغاز کرد، گفت: هدف دشمن تخریب وحدت و باور و اعتقاد مردم است و در این سال‌ها با هجمه و شبیخون جایگاه ولایت فقیه و وحدت مردم نشانه گرفته شد، انقلاب همیشه هزینه می‌دهد اما این هزینه دادن عامل رشد آن می‌شود نه نابودی.
وی اضافه کرد: در فتنه سال 88 همه تلاش این بود علاوه بر استمرار تهاجم فرهنگی و ایجاد شکاف در بین حاکمیت و روی میز بودن گزینه نظامی، مردم مقابل یکدیگر قرار بگیرند اما با ایستادگی رهبری بر قانون و حقیقت و روشنگری‌های ایشان ملت ایران بیدار و آگاه شدند.
این کارشناس سیاسی تصریح کرد: در آن دوران فتنه گران دستگیر شده اعتراف کردند که از سال 79 برای برپایی فتنه سال 88 آماده شده بودند.
نماینده مردم تهران در مجلس عنوان کرد: پیش از انتخابات سال 88 اوباما در نامه‌ای به رهبری قول همکاری و همراهی با کشورمان را داد اما همین فتنه گران وی را به تغییر در نظام ایران امیدوار کردند.
وی افزود: در داخل کشور عده‌ای به آمریکا راه نشان دادند و فتنه گران با تهمت تقلب آبروی نظام را در صحنه بین الملل بردند اما به فرموده رهبری این فتنه انقلاب را بیمه کرد.

بخش عمده‌ای از مشکلات اقتصادی امروز ما تقصیر فتنه گران است

زاکانی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از مشکلات اقتصادی امروز ما تقصیر فتنه گران است، بیان کرد: فتنه گران در آن دوران به آمریکایی‌ها پیام دادند که برای دستیابی به اهدافتان بهترین روش تحت فشار قرار دادن مردم در حوزه اقتصاد است و تشدید تحریم‌ها بهترین راهکار خواهد بود.
وی با بیان اینکه هم اکنون با مطرح بودن بحث نفوذ عده‌ای جاده صاف‌کن آمریکا شده‌اند، اذعان کرد: همان آمریکایی که در بند 8 برجام تعهد کرد از هراقدام خصمانه علیه ایران دوری کند اما از بعد تصویب برجام این تهدیدات علیه کشورمان شدت گرفت در حالی که ملت ایران دیپلماسی اشتیاقی و عزت التماسی نمی‌خواهیم.
این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه توجه امروز ما به 9 دی باید واکسینه کردن کشور درمقابل فتنه‌های بزرگتر باشد، گفت: با ثبت نام‌هایی که در خبرگان رهبری صورت گرفته در حقیقت عده‌ای به دنبال ایجاد فتنه پیش از برگزاری انتخابات هستند و با هدفگذاری روی شورای نگهبان قصد ضربه زدن به نظام را دارد.
وی اذعان کرد: افرادی که امروز داعیه شورایی کردن رهبری و نظارت بر وی را دارند خود و اطرافیانشان صالح نیستند درهمین راستا به دنبال ایجاد فتنه هستند.
این نماینده مجلس با بیان اینکه رد صلاحیت‌ها و مظلومیت طلبی کلید فتنه پیش از انتخابات است، تصریح کرد: اجازه ندهید عده‌ای با میراث امام این برخورد را داشته باشد، کسانی که دچار خوی اشرافی‌گری هستند چطور به خود جرات می‌دهند بحث شورایی کردن رهبری را مطرح کنند.
وی ابراز کرد: کسانی که خلاف قانون اساسی و مصالح ملی در حال آب ریختن به آسیاب دشمن هستند و شعار شورایی شدن رهبری را می‌دهند در حال کمک کردن به ملت هستند یا آمریکا؟ مردم انقلابی از شخصی که مقابل نظام بایستد، نمی‌گذرند.
زاکانی با تاکید بر اینکه عده‌ای در کشور بر طبل تفرقه می‌کوبند، گفت: اگر نقش ولایت فقیه و رهبری در کشور حذف می‌شد ایران تا به امروز چندین مرتبه تجزیه شده بود، در مقابل تهدیدات آمریکا، آنها جز رهبری از چه کسی سیلی خوردند؟
وی تصریح کرد: عده‌ای که امروز شیفته آمریکا شده‌اند با این روش‌های مغرضانه خود در حال تحمیل کردن جنگ به ملت ایران هستند اگر تدبیر رهبری نبود امروز داعش در ایران خیمه زده بود.
نماینده مردم تهران در مجلس در پایان بیان کرد: امروز معضلات اجتماعی مایه ننگ ماست، موانع اقتصادی چرخ زندگی مردم را دچار چالش کرده و آلودگی هوا بیداد می‌کند چرا مسئولین دست از سیاسی بازی خود برنمی‌دارند؟!
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان