۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین فتنه تغلب با رمز «تقلب» آغاز شد، واژه‌ای که دلدادگان به نظام مقدس را به خروش افکند
کد خبر: ۱۲۴۷۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

بيانيه تشكل جامعه اسلامي دانشجويان قزوین در گراميداشت نهم دیماه؛

فتنه تغلب با رمز «تقلب» آغاز شد، واژه‌ای که دلدادگان به نظام مقدس را به خروش افکند

در بیانیه تشكل جامعه اسلامي دانشجويان قزوین در گراميداشت نهم دیماه آمده است: بعد از اعلام نتایج که مخالف آنچه فتنه گران می‌خواستند بود، فتنه تغلب با اسم رمز «تقلب» آغاز شد. واژه‌ای که دلداگان به نظام مقدس را به خروش افکند.

فتنه تغلب با رمز «تقلب» آغاز شد، واژه‌ای که دلدادگان به نظام مقدس را به خروش افکند
به گزارش خبرنگار سیاسی   صبح قزوین ، تشكل جامعه اسلامي دانشجويان استان قزوین در گراميداشت نهم دیماه بیانیه‌ای منتشر کردند.

در ابتدای این بیانیه آمده است:
وَ حَسِبُوا أَلّا تَكُونَ فِتْنَةٌ فَعَمُوا وَ صَمُّوا ]مائده/71
با این حال آنان گمان می ‌کردند که بلا و مجازاتی دامن شان را نخواهد گرفت، لذا (از دیدن حقایق و شنیدن سخنان حق) نابینا و کر شدند.
«۹ دی یک نمونه‌ای بود از همان خصوصیتی که در خود انقلاب وجود داشت؛ یعنی مردم احساس وظیفه‌ دینی کردند و دنبال این وظیفه، عمل صالحِ خودشان را انجام دادند. عمل صالح این بود که توی خیابان بیایند، نشان بدهند، بگویند مردم ایران (سخنان حضرت آیت الله امام خامنه ای در 21/09/1390)
«فتنه» کلیدواژه‌ای بسیار پرکاربرد که این قابلیت را دارد که روزهای آرامش و پیشرفت را به تلی از خاکستر مبدل کند.
اینگونه گمان نشود که فتنه تنها مختص به زمان خاصی است و یا فتنه را فقط و فقط دشمن به بار می‌آورد که اگر اینگونه بود، ماذانه داران حکومت‌های علوی، فتنه اندازها نبودند. حال این ماذانه‌ها می‌خواهد «اشعث بن قیس کنده» را به خود ببیند یا رئیس یکی از اصول حکومتی را. می‌خواهد قضیه صفین باشد و جنگ با دزد دین و عقیده مردم، خواه تهران باشد و فتنه گرانی به فکر تاراج پیشرفت سیاسی مردم.
در ادامه این بیانیه آمده است: نمود بیرونی فتنه نه از خردادماه که از اردیبهشتی آغاز شد که ماذانه رسمی دین و حکومت اشعث بن قیس را به خود دید و اینگونه بدون برگزاری هیچ انتخاباتی، سخن اول « تقلب »شد. گویی که این نخستین انتخابات در تاریخ حکومت جمهوری اسلامی ایران است و سابقه بیش از سی سال برگزاری انتخابات آزاد و قانونی را با سخنانی زیر سوال بردند.
طی نامه رئیس جمهور وقت ایالات متحده به حضرت آیت الله امام خامنه ای ایران قدرت برتر منطقه نامیده شده بود و ملتمسانه خواستار جلب همکاری با نظام مقدس جمهوری اسلامی بود. اما روز ها از پی هم گذشت، 22 خردادماه یکهزار و سیصد و هشتاد و هشت. روزی که حماسه آفرینی مردم دشمن را ناامیدتر از هر زمان دیگری کرده بود، رخدادی عجیب در شامگاه 22 خرداد از جانب کاندیدای ریاست جمهوری پیش آمد، «اعلام قطعی پیروزی»،پیش از شروع شمارش آرا.
بعد از اعلام نتایج که مخالف آنچه فتنه گران می‌خواستند بود، فتنه تغلب با اسم رمز «تقلب» آغاز شد. واژه‌ای که دلداگان به نظام مقدس را به خروش افکند.
آشوب کشور را فرا می گرفت، بیت المال پایمال می‌شد و بیانیه بود که از جانب مغلوبین صادر می‌شد.«صیانت از آراء مردم»، دستاویزی نخ نما بود برای آشوب طلبی.
روزها در پی هم می‌رفتند که پیشوای مستضعفین جهان به نماز جمعه آمد و افراد را به آرامش دعوت نمود خواستار آن شد تا از مجاری قانونی پیگیر مطالبات باشند، اما این اشخاص آنقدر به حرف خود اطمینان داشتند!!! که تاکنون شکایتی از ایشان واصل نشده.
این بیانیه ادامه می‌دهد: آن کسانی که خود را مقید به چارچوب‌های نظام و پایبند به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می‌دانستند، خواستار ابطال انتخابات شدند، خواسته‌ای که امام خامنه‌ای با قاطعیت آنرا رد کردند و در این باره فرمودند: "یک مطلبی هم راجع به ابطال انتخابات بگویم که دیگر هیچ وقت چنین مطلبی را تکرار نکنید. اگر امروز تمام دنیا نیز روبه‌رویم جمع شوند و بایستند و بگویند انتخابات باید ابطال شود، بنده هرگز زیر بار نخواهم رفت. ابطال انتخابات تودهنی به مردم است و بنده به هیچ عنوان از حقوق مردم کوتاه نخواهم آمد...."(بیانات تاریخی رهبری در 26خردادماه 1388)
پس از این از حجم نا آرامی‌ها کاسته می‌شود اما اتفاقاتی رقم می‌خورد که «اُموی» بودن این سبز را هرچه بهتر نشان می‌دهد. جماعتی که مساجد را به آتش می‌کشند، با آب و غذا در مراسم روز قدس حاضر می‌شوند، عکس امام را به آتش می‌کشند، در عزای سید و سالار شهیدان حرمت نگاه نمی‌دارند و با سگ به نماز جمعه می‌روند!
پس از اقداماتِ بی شرمانه فتنه گران علیه اسلام و انقلاب اسلامی در روز عاشورای حضرت ثارالله(ع) و هتک حرمت به مراسم عزای سید و سالار شهیدان،مردم مسلمان و حقیقت جوی ایرانِ اسلامی در حرکتی همدلانه و همسو با آرمان‌های اسلام و انقلاب به میدان آمدند و تجدید بیعت خود را با انقلاب و امام اعلام داشتند.
این بیانیه تاکید می‌کند: پس از رعبی که ملت انقلابی به دل فتنه انگیزان افکندند، میرِفتنه در بیانیه شماره 17 خود، خود و همراهان فتنه گر خویش را پیروان حریّت اباعبدالله و مخالف استکبار غرب و شرق می‌نامد. اما در نهایت وی از مواضع باطل خود کناره گیری نمی‌نماید و راه حل خروج از بحران را در پنج مورد که باب میل خود است نشان می‌دهد و ابراز ندامتی در هیچ یک از کلمات وی پیدا نیست.
پس از «روز بصیرت» که در نهم دیماه تجلی پیدا کرد، فتنه گران بطور کلی راه خود را از امام و انقلاب جدا کردند. اسلام رحمانی به فتنه گران فرصت توبه و بازگشت داد که بسیاری به خط امام بازگشتند و تعدادی به چاه ویل فتنه افتادند. سرانجام پس از یکسال و اندی فتنه گری، سران فتنه روبروی حقیقت و عدالت قرار گرفتند و ملت مسلمان و انقلابی، امروز خواستار محاکمه سران فتنه و حکمی مطابق عدالت است، هرچند که ورشکستگان فتنه چیزِ دیگری طلب کنند.
این بیانیه در پایان تصریح می‌کند: باری به لطف پروردگار باریتعالی و عنایت خاصه حضرت ولی عصر – ارواحنا له الفداء- و سردمداری فقیهی عالِم و عادل این فتنه از سرزمین صاحب الزمان(عج) رخت بر بست، لیکن باید مستحضر بود کمتر از دو ماه تا یک روز باشکوه دیگر برای ایران اسلامی باقی است؛ این انتخابات نیز مانند انتخابات‌های گذشته برای نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروزی را به ارمغان خواهد آورد و به همین دلیل دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب به بی بصیرت ها چشم امید دوخته اند لذا بر عموم مردم تکلیف است نگذارند افرادی به صندلی های نمایندگی ایشان تکیه زنند که دارای «زاویه با ولایت فقیه» هستند چراکه هرچه زاویه با ولایت بیشتر باشد، فتنه اکبر محتمل تر است.
وَ الَّذینَ كَفَرُوا بَعْضُهُمْ أَوْلِیاءُ بَعْضٍ إِلّا تَفْعَلُوهُ تَكُنْ فِتْنَةٌ فِی اْلأَرْضِ وَ فَسادٌ كَبیرٌ [انفال / 73]
( و کسانی که کفر ورزیدند، بعضی‌ شان اولیای بعضی دیگرند(اولیای همند) و اگر آنچه قبلاً دستور دادیم انجام ندهید، فتنه ‌ای در زمین و فسادی بزرگ را به بار می ‌آورد.) و العاقبه للمتقین
"تشكل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) قزوین"
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان