۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تمام محورهای جاده‌ای استان باز است
کد خبر: ۱۲۴۷۴۱ نویسنده: سرهنگ زینلی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان قزوین در مصاحبه با صبح قزوین:

تمام محورهای جاده‌ای استان باز است

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: تمام محورهای جاده‌ای استان باز است اما رانندگان برای عبور از جاده‌ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

تمام محورهای جاده‌ای استان باز است
بهرام زینلی، رئیس پلیس راه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی   صبح قزوین ، درباره وضعیت جاده‌ها در بارش برف امروز(چهارشنبه) اظهار کرد: با توجه به شروع بارش برف امروز(چهارشنبه) پلیس راه اقدام به نمک پاشی همه محورهای جاده‌ای کرده است تا از وقوع تصادفات کاسته شود.
وی در ادامه افزود: تمام محورهای استان باز است و فقط جاده قزوین به رشت برای عبور و مرور تریلی‌ها محدودیت دارد زیرا در این مسیر احتمال وقوع کولاک وجود دارد.
این مسئول ادامه داد: البته در مسیر جاده قدیم رشت حرکت برای ماشین‌های سواری و کامیونت‌ها با زنجیر چرخ در 2 محور و 3 محور آزاد است اما تریلی‌ها اجازه عبور ندارند.
وی با بیان اینکه به علت بارش برف سطح جاده‌ها لغزنده است، بیان کرد: ماشین‌های عبوری در این جاده‌ها نیازی به زنجیر چرخ ندارد زیرا سطح جاده نمک پاشی شده است.
رئیس پلیس راه استان قزوین در پایان به رانندگان توصیه کرد: با توجه به سطح لغزنده جاده با سرعت مطمئنه حرکت کنند و فاصله‌های طولی را رعایت کرده و از تغییر ناگهانی مسیر خود در جاده‌ها بپرهیزند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان