۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین " ۹ دی" پاسخ محکم ملت به فتنه‌گران داخلی و خارجی است
کد خبر: ۱۲۴۷۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

بیانیه مجمع نمایندگان استان قزوین:

" ۹ دی" پاسخ محکم ملت به فتنه‌گران داخلی و خارجی است

در بیانیه مجمع نمایندگان استان قزوین آمده است: ۹ دی، نمادی از بصیرت، دشمن‌شناسی و حضور در عرصه‌ مجاهدانه توسط مردم مسلمان ایران است و پاسخ محکم ملت به فتنه گران داخلی و خارجی است.

 " ۹ دی" پاسخ محکم ملت به فتنه‌گران داخلی و خارجی است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، مجمع نمایندگان استان قزوین در بیانیه ای 9 دی ماه را روز تاریخی ملت ایران و یاد آور حرکت و خیزش مردم در برابر هر گونه توطئه خارجی و داخلی برشمرد.
متن این بیانیه بدین شرح است:
تاریخ سه دهه اخیر انقلاب اسلامی دارای فراز و نشیب فراوانی بوده است که بی شک رشادت‌های دلاورمردان این مرزو بوم در خلق حماسه‌های دوران دفاع مقدس در دفع خطر دشمنان خارجی و قطع ریشه‌های جریانات داخلی وابسته به غرب و آمریکا نظام اسلامی را بیمه نمود ولی دشمنان نظام مستاصل از استیلاء بر این سرزمین، راه های دیگری در جهت مقابله و تضعیف انقلاب اسلامی ایران در پیش گرفتند.
در ادامه این بیانیه آمده است: دشمنان نظام از دهه دوم انقلاب اسلامی با اتخاذ روش‌های جدید مبارزه همواره در پی تبدیل نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران به نقاط ضعف بودند و تلاش می‌کردند که به انحاء مختلف مقبولیت نظام اسلامی که از مجاری مشخصی همچون انتخابات، راهپیمائی‌ها سرچشمه می‌گیرد را مورد تردید قرار دهند و با ایجاد فتنه به اهداف خود دست یابند لیکن صلابت و اقتدار نظام و رهبری و حضور گسترده مردم در عرصه‌های مختلف نقشه و توطئه‌های آنان را نقش بر آب کرده است.
این بیانیه می‌افزاید: روز نهم دی ماه یادآور حرکت و خیزش مردم جهت نشان دادن انسجام ملی همه آحاد ملت در برابر هر گونه توطئه خارجی و داخلی است، این حرکت ناشی از شعور و آگاهی و بصیرت ملت بوده و در پاسخ به ندای رهبری صورت گرفت و به همین دلیل به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام نهاده شد.
9دی، نمادی از بصیرت، دشمن‌شناسی و حضور در عرصه‌ مجاهدانه توسط مردم مسلمان ایران است و پاسخ محکم ملت به فتنه گران داخلی و خارجی است و ملت ايران نشان دادند که با رشد و شعور بالاي انقلابي خود با تمام توان از انقلاب و نظام و ولایت در همه عرصه‌ها دفاع می‌نمایند.
در پایان این بیانیه آمده است: مجمع نمایندگان استان قزوین با گرامیداشت این روز تاریخی اعلام می‌دارد که در کنار ملت سرافراز ایران در برابر هرگونه توطئه و تهدیدی، آگاهانه و هوشیارانه گوش به فرمان رهبری خواهد ایستاد و در مسیر پیشرفت کشور تلاش خواهد کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان