۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین ابعاد حماسه ۹ دی بسیار گسترده است/ ۹ دی باید مطالعه دقیق‌تری شود
کد خبر: ۱۲۴۶۹۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ابعاد حماسه ۹ دی بسیار گسترده است/ ۹ دی باید مطالعه دقیق‌تری شود

نماینده مردم ماهشهر در مجلس گفت: ابعاد حماسه ۹ دی بسیار گسترده است و این حماسه بزرگ باید مورد مطالعه بیشتر و دقیق‌تری قرار بگیرد.

ابعاد حماسه ۹ دی بسیار گسترده است/ ۹ دی باید مطالعه دقیق‌تری شود

حبیب آقاجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین در ماهشهر اظهار کرد: حماسه 9 دی ابعاد گسترده‌ای داشت که لازم است مورد مطالعه بیشتر قرار بگیرد چرا که این روز از نظر کمیت و کیفیت حضور مردم بسیار ویژه بود.

وی افزود: حضور مردم در این روز با توجه به شرایط حساس و تبلیغات وسیعی که انجام شده بود، عمق بصیرت آن‌ها را نشان می‌داد.

نماینده مردم ماهشهر در خانه ملت تصریح کرد: مردم در حوادث عاشورای 88 متوجه شدند که دشمن در برابر تمام ارزش‌های آن‌ها ایستاده و تنها بحث بر سر موضوع انتخابات نیست بلکه شعائر اسلامی و حتی عاشورا نیز مورد هتک حرمت قرار گرفته است.

آقاجری ادامه داد: مردم در 9 دی به خواص نشان دادند که باید در روزهای سخت انقلاب با تمام قدرت در برابر دشمن ایستاد و دلسوزان نظام را تنها نگذاشت.

وی با بیان اینکه یکپارچگی و وحدت مردم در روز 9 دی توطئه‌های دقیق و طراحی شده دشمنان را خیلی زود خنثی کرد، متذکر شد: بیداری و بصیرتی که مردم در این روز به نمایش درآوردند، آثار فوق‌العاده‌ای نه تنها در داخل کشور که حتی در منطقه و جهان در بر داشت.

نماینده مردم ماهشهر به پیام‌های حماسه تاریخی 9 دی اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین پیام حماسه 9 دی این است که اگر مردم آگاه، بصیر و هوشیار باشند، توطئه‌های دشمن هر چقدر قوی باشد، کاری از پیش نخواهد برد.

آقاجری در پایان اظهار کرد: مردم در 9 دی پیام روشنی برای استکبار جهانی و فتنه‌گران داشتند که آن پایداری، مقاومت، در صحنه بودن و اعتقاد راسخ به اصول انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام/72029/ر20/پو3002

http://fna.ir/2IMAJX

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان