۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین با تدبیر رسول خادم المپیکی زندگی می کنم
کد خبر: ۱۲۴۶۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

احسان لشگری:

با تدبیر رسول خادم المپیکی زندگی می کنم

دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت:با تدبیر و صحبت هایی که رسول خادم در اردوی تیم ملی داشته تا بازی های المپیک برزیل المپیکی زندگی می کنم.

با تدبیر رسول خادم المپیکی زندگی می کنم
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، احسان لشگری اظهار کرد:با صحبت هایی که رسول خادم در اردوی تیم ملی برای بچه ها داشت مبنی بر این که تا بازی های المپیک 2016 برزیل باید المپیکی فکر کنید،المپیکی غذا بخورید،المپیکی لباس بپوشید،المپیکی رفتار کنید،المپیکی تمرین کنید و به طور کلی المپیکی باشید همه ذهنم را درگیر این میدان بزرگ خواهم کرد و می خواهم المپیکی زندگی کنم.
وی تصریح کرد: آقای خادم به عنوان کسی که خود دو مدال طلا و برنز المپیک را تصاحب کرده به خوبی هدف از این صحبت ها را می داند به همین منظور با همه وجود اعتقاد دارم اگر پیشنهادش را کامل و درست اجرا کنم بهترین نتیجه را در المپیک خواهم گرفت.
دارنده مدال برنز جهان در پاسخ به این سوال که یعنی از همین الان خود را ملی پوش المپیک می داند گفت:با همه احترامی که برای حریفانم قائل هستم اما تمام عزم خود را جزم کردم تا علاوه بر رسیدن به دوبنده تیم ملی در بازی های المپیک 2016 مدال برنز لندن را خوشرنگ تر کنم؛البته اگر قسمت و تقدیر باشد و در صورتی که کشتی گیر دیگری راهی این رقابت ها شود صمیمانه دعا می کند به موفقیت برسد.
لشگری درباره رقابت های جام جایزه بزرگ باکو نیز اظهار داشت: علی رغم آنکه پس از این دوره مصدومیت طولانی برای نخستین بار بود که در یک تورنمنت بزرگ کشتی گرفتم اما به اعتقاد مربیان عملکرد بدی نداشتم چه بسا این که اگر خوش خدمتی داوران به کشتی گیر کشور میزبان نبود صد در صد به جای نفر سوم قهرمان وزن 86 کیلو گرم جام جایزه بزرگ نیز می شدم ولی در مجموع از خودم راضی بودم.
آزاد کار قزوینی کشورمان در خاتمه خاطر نشان کرد: تمرینات پر فشاری را در اردوی تیم ملی پشت سر گذاشتیم؛ خوشبختانه بچه ها خیلی خوب و با غیرت تمرین می کنند،مربیان با همه توان زحمت می کشند و اگر حمایت مسئولین نیز به این چرخه اضافه شود با انرژی بیشتر برای شاد کردن دل مردم در بازی های المپیک حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/7008

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان