۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ضرورت ریشه یابی و چرایی ۹ دی/ بزرگترین فتنه زمان حاضر نفوذ است
کد خبر: ۱۲۴۶۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مقدم‌فر:

ضرورت ریشه یابی و چرایی ۹ دی/ بزرگترین فتنه زمان حاضر نفوذ است

مشاور فرهنگی رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۹ دی تمام‌کننده قصه ۸۸ بود، گفت: بزرگترین فتنه در زمان حاضر، فتنه نفوذ است.

ضرورت ریشه یابی و چرایی ۹ دی/ بزرگترین فتنه زمان حاضر نفوذ است
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، حمیدرضا مقدم‌فر در خصوص مهمترین پیام حماسه ۹ دی و درس‌هایی که برای مبارزه با فتنه‌های آتی دارد، اظهار داشت: مهمترین پیام ۹ دی اتحاد و پیروی امت از امام و شکست دشمن بود.

وی افزود: در واقع بصیرت مردم، دیانت مردم، ایمان مردم و در کنار آن حضور به موقع و بهنگام در صحنه، دشمن را دچار شکست کرد و فتنه‌ای عظیم را به پایان رساند.

مشاور فرهنگی رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ۹ دی باید به عنوان یک حماسه در تاریخ ما ثبت شود، گفت: این روز در تاریخ نشان داد که اگر امتی پیرو امام خود باشند و زمانی که باید به صحنه بیایند، حضور پیدا کنند و در صحنه فعال باشند، هیچ دشمنی نمی‌تواند در مقابل آنها پیروز شود.

مقدم‌فر ادامه داد: ما در فتنه ۸۸ در شرایطی قرار داشتیم که طرح و سناریوی دشمن برای فروپاشی نظام، سناریوی فریب بود؛ یعنی مردم باید دچار استراتژی فریب بزرگ می‌شدند.

وی تصریح کرد: آنها می‌خواستند با اسم تقلب، مردم را دچار فریب بزرگ کنند و ملت دچار واگرایی از نظام و مسئولین ارشد نظام شوند. فتنه و سناریوی دشمن نتیجه‌اش این بود که عده‌ای به خیابان آمده و به نظام سیاسی و وضعیت موجود اعتراض کنند.

مشاور فرهنگی رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با بیان اینکه نسخه مقابل این سناریو این بود که مردم به خیابان‌ها بیایند و فریاد وفاداری از نظام و رهبری سر بدهند، گفت: اینکه در ۹ دی چه چیزی و واقعه‌ای باعث حضور مردم شد، مساله‌ای است که همواره باید به آن توجه داشته باشیم.

۹ دی تمام‌کننده قصه ۸۸ بود

مقدم‌فر ادامه داد: اتفاقی که در روز عاشورا افتاد، باعث شد که مردم در صحنه حضور پیدا کنند. حادثه عاشورا برای ملت و امت ما از مسلمانان گرفته تا غیرمسلمانان، مقدس و قابل احترام است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی عده‌ای در روز عاشورا به این مقدسات بی‌احترامی کردند و شعارهایی دادند که اصل نظام یعنی ولایت فقیه را مورد هدف قرار داده بود، خیلی از کسانی که تا آن روز متوجه نبودند و فکر می‌کردند یک جدال داخلی و دعوای انتخاباتی است، در آن روز متوجه شدند که مسئله این نیست و کسانی که در خیابان‌ها آشوب می‌کنند، اهداف دیگری دارند و به ارزش‌های ملت اعتقادی ندارند.

مشاور فرهنگی رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اتفاقاتی که در روز عاشورا افتاد، باعث شد تا کسانی که حتی به موسوی و کروبی رأی داده بودند، متوجه شده و به خیابان‌ها بیایند، افزود: این واقعه باعث شد تا مردم یک حماسه دیگر را بیافرینند.

مقدم‌فر با اشاره به اینکه ۹ دی تمام‌کننده قصه ۸۸ بود، ادامه داد: ممکن است فتنه‌هایی از این دست و حتی بزرگتر از آن در آینده نیز صورت بگیرد و ما باید مراقب باشیم. فتنه ۸۸ و ۹ دی مردم را از بسیاری از آسیب‌ها و مسائلی که می‌تواند مردم را دچار مشکل کند، واکسینه کرد.

بزرگترین فتنه در زمان حاضر فتنه نفوذ است

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران دیگر تجربه پیدا کرده‌اند و فریب نخواهند خورد، گفت: افراد خوش‌سابقه‌ای که در گذشته حتی وزیر و نماینده امام (ره) بودند، فریب دشمن را خوردند و به میدان آمدند و متاسفانه عده کمی پیروی کردند، اما مردم دیگر فریب این فتنه‌ها را نمی‌خورند.

مشاور فرهنگی رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ممکن است این فتنه‌ها در اشکال دیگری اتفاق بیفتد، تصریح کرد: مردم باید کاملاً هوشیار باشند.

مقدم‌فر، بزرگترین فتنه را در زمان حاضر فتنه نفوذ دانست و خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین تهدیدهای ما نفوذ است؛ نفوذی که بخواهد دوباره عرصه قدرت را بدست بیاورد و به مجلس ورود کند و بخواهد به عرصه‌های دیگر نیز ورود کرده و حاکمیت را در دست بگیرد.

وی افزود: فتنه عصر حاضر، نفوذی است که جنگ آن جنگ ادراکی و فکری بوده و می‌خواهد نگاه‌ها نسبت به جایگاه ولایت فقیه تغییر کند و نسبت به این رکن اساسی انقلاب اسلامی و ستون خیمه نظام، شبهه ایجاد کند. این خطری است که امروز ما را تهدید می‌کند.

مردم باید به مواضع رهبری توجه کنند

مشاور فرهنگی رسانه‌ای فرمانده کل سپاه تصریح کرد: باید با هوشیاری و هوشمندی رفتار کنیم و معیارها و محک‌ها را مورد توجه قرار دهیم. باید به دشمنان تابلودار و آشکار نظام نگاه کرد و دید آنها چه چیزی را مورد حمایت قرار داده و تبلیغ می‌کنند؛ از اینجا می‌توان خط را بدست آورد.

مقدم‌فر افزود: امروز ببینید برخی افراد، جریانات و رسانه‌های بیگانه که دشمن ما هستند، چه فعالیت‌هایی می‌کنند؟ یکی از محوری‌ترین فعالیت‌های آنها، تضعیف جایگاه ولایت فقیه است و با طرح شبهات به دنبال آن هستند و متاسفانه عده‌ای در داخل نیز با آن همراهی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه امام (ره) مکررا می‌فرمود «ببینید دشمن چه می‌گوید و اگر شما همان راه را می‌روید اشتباه است» ادامه داد: یکی دیگر از شاخص‌ها، ولایت فقیه است و امام (ره) می‌فرمودند «پیرو ولایت فقیه باشید تا مملکت شما آسیب نبیند».

مشاور فرهنگی رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، گفت: اگر ما مراقب باشیم، مملکت ما آسیب نمی‌بیند و فتنه‌ها نقش بر آب می‌شود. مردم باید به مواضع رهبری توجه کنند.

انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان