۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اروپا دچار بحران نسل وهویت شده است / مسلمانان اروپا را می گیرند / برخی میخواهند اساس نظام ولایی را هوا کنند
کد خبر: ۱۲۴۵۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

ناصری نماینده مردم گرگان وسفیر سابق ایران در واتیکان:

اروپا دچار بحران نسل وهویت شده است / مسلمانان اروپا را می گیرند / برخی میخواهند اساس نظام ولایی را هوا کنند

ناصری نماینده مردم گرگان وسفیر سابق ایران در واتیکان در همایش قصه رویش و غصه ریزش اظهار داشت اروپا دچار بحران نسل وهویت شده است .

اروپا دچار بحران نسل وهویت شده است / مسلمانان اروپا را می گیرند / برخی میخواهند اساس نظام ولایی را هوا کنند
به گزارش صبح قزوین : ناصری رییس مجمع نمایندگان استان های شمالی کشورو سفیر سابق ایران در واتیکان در همایش قصه رویش وغصه ریزش که بمناسبت روز میثاق امت با ولایت در مسجد المهدی مینودر برگزار شده بود اظهار داشت : پشت چهره بزک کرده اروپا آمارهای وحشتناک خودکشی و بی هویتی نهفته است افزایش صد هزار دوربین های امنیتی در کوچه و خیابانهای و کنترل مردم نشانه بحران هویت است .
نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی افزود : نسل اروپا در حال انقراض است در اروپا جوانان ازدواج نمی کنند.ارتباطات دختران و پسران در اجتماعات و مراکز خاص سبب شده که دیگر کسی به فکر ازدواج و زندگی انسانی نباشد.
ایشان همچنین اظهار داشتند بعلت نداشتن همدل و همدم وابستگی شدید پیدا کردند به سگ، گربه و انواع حیوانات و با این وسیله ها دارند تنهایی خود را پر می کنند .وی گفت در اسلام و دین مبین اسلام زن و مرد انیس و مونس هم هستند و با هم گرمابخش زندگی هستند ومقام معظم رهبری بخاطر این تاکید دارند بر سبک زندگی دینی و اسلامی . ایران اروپا را خواهد گرفت و دشمن از این هراسان است و این اقتدار و صلابت هم به برکت ولایت فقیه و حاکم دینی منصوب از سوی خداست .
وی افزود: اصل ولایت فقیه چه زمان حضرت امام وچه زمان مقام معظم رهبری مورد توطئه و تخریب دشمنان داخلی و خارجی بوده است اما این دین خدا با دست خود خدا صیانت شده است .در فتنه 88 دعوای بین برنده و بازنده انتخابات نبود بلکه حب ریاست وقدرت بت بود و بعضی نادانان می خواستند با هر قیمتی رییس جمهور شوند . موسوی چرا هنوزانتخابات در حال انجام است اعلام میدارد من قطعا برنده هستم ! شما به چه دلیل شرعی و قانونی این مطلب را بیان نمودید ؟
ناصری بیان داشت در کجای دنیا وقتی همسران افراد سیاسی در پای صندوق رای می گویند اگر موسوی رای نیاورد بریزید خیابان مگر میشود 11 میلیون رای را جابجا کرد؟ واینها برای انتخابات نبود ، دشمن با سوء استفاد ه از این عناصر جاهل و نادان کار خود را پیش می برد و اگر امام زنده بود گردن اینها را می زد .
نماینده مجلس در ادامه افزود تکرار اشتباهات فاحش هاشمی جای تاسف دارد و اگر هر کس از انقلابیون یک میلی متر راهش کج شد آمریکا و انگلیس وهمه خوشحال میشوند و باید مردم هوشیار باشند .برخی برای انتخابات آینده نقشه دارند و می خواهند اصل عزت بخش ولایت را بزنند می خواهند اساس نظام والایی را هوا کنند اما مردم بیدارند و نمی گذارند وی در پایان حضور حاج آقا حسینی را در مجلس تاثیر گذار دانست و گفت این نماینده شجاع شما دل ما را هم شاد کرده است

منبع: رضایی

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان