۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بدون شک حوادث سال ۸۸ فتنه بود/۹ دی یوم الله است
کد خبر: ۱۲۴۳۷۶ نویسنده: حجت الاسلام صادقی نیارکی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در مصاحبه با صبح قزوین:

بدون شک حوادث سال ۸۸ فتنه بود/۹ دی یوم الله است

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: بدون شک حوادث رخ داده در سال ۸۸ فتنه بود و اگر کسی خلاف آن سخنی گوید در واقع خلاف منویات مقام معظم رهبری حرکت می‌کند.

بدون شک حوادث سال ۸۸ فتنه بود/۹ دی یوم الله است
حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، درباره اهمیت حماسه 9 دی اظهار کرد: 9 دی متعلق به نظام جمهوری اسلامی است و مثل دیگر روزهای یوم الله باید هرساله مورد یادآوری قرار گیرد.

وی افزود: 9 دی به انقلاب کمک فراوانی کرد و موجب اتحاد میان گروه‌ها شد از این رو حماسه 9 دی برای همیشه باید گرامی داشته شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: 9 دی لبیک دیگری به آرمان‌های انقلاب، نظام، شهدا و سخنان مقام معظم رهبری بود.

وی در ادامه تاکید کرد: با حضور خودمان در مراسم گرامیداشت 9 دی باید نشان دهیم که همیشه در صحنه بوده و با رهبری هستیم و با آرمان‌های شهدا زندگی می‌کنیم و همواره با انقلاب بوده و هستیم.

صادقی نیارکی عنوان کرد: بدون شک حوادث رخ داده در سال 88 فتنه بود و اگر کسی خلاف آن سخنی گوید در واقع خلاف سخنان مقام معظم رهبری حرکت می‌کند؛ چراکه رهبری از حوادث سال 88 همواره به عنوان فتنه یاد کردند.

وی بیان کرد: معتقدم حوادث سال 88 فتنه‌ای بود که با هوشیاری ملت و بصیرت مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان آن فتنه در نطفه خفه شد و نتوانست اهداف شومش را در کشور پیاده کند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به اهمیت التزام به رعایت قوانین در پیشگیری از وقوع اتفاقات تصریح کرد: اگر همه ملتزم به رعایت قوانین باشند فتنه به وجود نمی‌آمد.

وی عنوان کرد: شروع این اتفاقات متاسفانه از خودی‌های داخل کشور بود گرچه بیگانگان بر آن دامن زدند و بر این آتشی که شعله ور شده بود برافروختند؛ اما اگر از همان ابتدای امر همه نامزدهای انتخاباتی، افراد پیروز انتخابات یا غیر پیروز ملتزم به قوانین بودند چنین اتفاقی شکل نمی‌گرفت.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان