۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آیین تجلیل از داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر استان برگزار شد
کد خبر: ۱۲۴۱۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان استانی؛

آیین تجلیل از داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر استان برگزار شد

آیین تجلیل از داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر استان با حضور مسئولین استانی در قزوین برگزار شد.

 آیین تجلیل از داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر استان برگزار شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، همایش تجلیل از داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر استان ظهر امروز با حضور مسئولین استانی در سالن جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد.

حمید ره انجام، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در این همایش اظهار کرد: این همایش بهانه‌ای است تا بدین وسیله از تلاش و همت همه فعالین این عرصه تقدیر کرد.

وی افزود: عملکرد و خدمت رسانی اعضای هلال احمر بسیار چشمگیر بوده و نمونه‌ای از آن را در کولاک اخیر و پیاده روی اربعین حسینی شاهد بودیم که چگونه داوطلبان و فعالان این حوزه با افتخار لباس خدمت و هلال احمر را بر تن کرده و به ارائه خدمت ‌پرداختند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین خاطرنشان کرد: طی سه سال اخیر نیز شاهد عظیمت کاروان‌های زائران پیاده به مشهد مقدس بودیم که با توجه به افزایش زائران نسبت به سال گذشته خود، لازم است در این خصوص نیز برنامه‌ریزی ویژه‌ای صورت گیرد.

ره انجام عنوان کرد: هلال احمر یعنی ارائه خدمات مستقیم به مردم که در این راستا در برف و کولاک اخیر که طی 40 سال گذشته بی سابقه بود جوانان امدادگر هلال احمر و اعضای داوطلب در جبهه عملیات نجات جان انسان‌ها حضور داشتند و ما شاهد ایثار و فداکاری آنها بودیم که ماندگار است و باید حفظ کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: این تجربه جدیدی برای امدادگران بود که در صحنه عملیات حضور داشتند و دوستان داوطلب بحث اسکان و تهیه شام و تیم‌های اضطراری و پزشکی بحث درمان افراد گرفتار در کولاک را بر عهده گرفتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: در سال جاری مراسم تقدیر از داوطلبان و خیرین هلال احمر را وسعت دادیم چنانچه در سال‌های گذشته این برنامه فقط به صورت استانی برگزار می‌شد اما در سال جاری در شهرستان‌ها نیز اجرا شد.

وی در ادامه تاکید کرد: خدمات هلال احمر در راستای عمل به آموزه‌های دینی و تبعیت از فرمایشات اولیاء و ائمه معصومین است.

ره انجام در ادامه با اشاره به همکاری سایر دستگاه‌ها در خدمات رسانی به مردم عنوان کرد: مدیریت بحران، اورژانس، پلیس راه، راهداری، آتشنشانی و هلال احمر در فاجعه اخیر برف و کولاک همکاری و تعامل مناسبی با هم داشتند.

این مسئول با اشاره به سخنان رئیس جمهور کشور که فعالیت اعضای هلال احمر مایه آرامش افراد است، خاطرنشان کرد: حضور گروه امداد و نجات هلال احمر در جاده‌ها و ورودی شهرها در ایام عید مایه آرامش و دلگرمی مسافران است و بسیاری بر این امر اذعان دارند.

وی در ادامه بیان کرد: هیچ چیز بالاتر از خدمت به خلق خدا و داشتن دغدغه رفع مشکلات مردم نیست.

ره انجام ادامه داد: هنر ما مسئولین این است که با برنامه‌ریزی مناسب عرصه را برای توسعه ارائه خدمات و مشارکت بیش از پیش داوطلبان و علاقمندان فراهم کنیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در ادامه اظهار کرد: هلال احمر در بحران‌های مختلف توانمندی خود را به ظهور رسانده اما مشکلات مالی نیز داریم که نیاز به حمایت بیشتر دولت و مجلس است تا جهت تجهیز امکانات استفاده کنیم.

وی در پایان بیان کرد: حادثه کولاک بحران عظیمی بود که به شکل شایسته‌ای مدیریت شد چرا که همدلی مسئولین مربوطه و اعضا در قزوین در نقطه اوج قرار دارد و موجب پیشبرد اهداف شده است.

در پایان مراسم از 15 خیر و داوطلب برتر هلال احمر استان قزوین تجلیل شد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان